Ängegärd Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 HEjSann & hallå!!! Rösta fram bästa Joomla (hemsidan) alltomxp.se & alltomvista.se är delvis byggt med Joomla Quote
Andreas Stenhall Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Kul att alltomxp.se finns med, det gör ju röstande mycket enkelt, eller hur? Quote
Nicklas Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Röstade på alltomxp, om inget annat så för att det är den enda sidan i hela listan som jag besökt. Quote
Ängegärd Posted May 10, 2009 Author Posted May 10, 2009 (edited) alltomxp.se behöver fler röster. Vi är ganska många aktiva medlemmar på forumet. Skall vi inte ta och fixa så att alltomxp.se "vinner" omröstningen??? Vi har till på fredag på oss (tror jag). PS. Efter en timma kan man rösta igen http://www.joomladay.se/index.php?option=c...p;Itemid=100098 Edited May 10, 2009 by Ängegärd Quote
Ängegärd Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 Om alla som har läst denna tråd hade klickat sig vidare och röstat på alltomxp.se så hade den legat först nu. Skall vi inte ta och rösta fram alltomxp till en första plats. Och ge Stenis en fjäder till i hatten?!?!?! Quote
RyuuShujin Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Jag har hittills röstat tre gånger, ska försöka komma ihåg att rösta fler gånger under dagen. EDIT: fyra gånger, röstade en gång med Internet Explorer också. Quote
Ängegärd Posted May 11, 2009 Author Posted May 11, 2009 Med det antal besökare denna sajt har per dag så borde inte första platsen vara så svår att nå. Quote
Andreas Stenhall Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Nu är alltomxp.se nummer ett Tack för alla röster! Quote
Nicklas Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Det bjuder vi på. Tror jag röstat 5 ggr och kommer rösta vidare varje gång denna tråden poppar upp och påminner mig i "Alla nya inlägg" listan. Quote
Guest al6 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Ja röstade nog 15 gånger Bara att ta bort sina kakor när man röstat ju... Quote
ByggareBob Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Ja röstade nog 15 gånger Bara att ta bort sina kakor när man röstat ju... Schhh... Tala inte om det för den stora skaran... En "e-postomröstning" där du hade fått maila din kandidat hade nog varit rättvisare och bättre... (Fast jag misstänker att arrangörerna kommer att ta bort alla röster med samma IP-nummer som förekommer två gånger eller fler...) Hoppas AlltOmXP vinner i kategorin iallfall Quote
Sunshine Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Heja AlltomXP/Vista/Windows7. Spelar nog ingen större roll om man röstar flertalet ggr. Vinner gör nog sidan iallafall. HEJA!!!! Quote
Ängegärd Posted May 12, 2009 Author Posted May 12, 2009 Jepp röstningen är avslutad. Jag har precis fått svar på frågan i Joomla forumet. Quote
Nicklas Posted May 13, 2009 Posted May 13, 2009 Nu verkar den vara igång igen men nu måste man tydligen registrera sig för att kunna rösta och då förmodligen bara EN röst. Quote
Recommended Posts