Gå till innehåll

Stort sortiment av dator-ryggsäckar


Recommended Posts

Finns det någon butik i Stockholm som har ett större sortiment av dator-ryggsäckar hemma?

Jag var i måndags hos min tidigare husleverantör av prylar (webhallen) bara för att upptäcka att man inte fick ta bort den halvgenomskinliga plasten för att syna ryggsäcken, t.ex. för att verifiera att min 17":s Dell verkligen passade, att bärremmarna verkade vettiga o.s.v.

Naturligtvis gick jag därifrån efter det beskedet (Hej då, webhallen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ända märket för fungerande väskor i huvudsak är DaKine.. överlägsen über kvalle på riktigt.

Alltså This is the shit!... hittar du inget här så vet jag inte vad du är ute efter, de flesta väskor i denna länken har en "paded laptop" sleeve och jag har själv ca 16 väskor från detta företag däribland riktigt seriösa fotoväskor och boardbags osv.. de älsta är snart 20 år och ingen är trasig än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ute efter en väska för kommande studier så jag tackar också för tipset. Vet du något ställe med stort sortiment och bra priser där man kan köpa dem också? Det bästa jag hittat är www.junkyard.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring Szamer på 0304-595 65 eller om det är en specifik modell du har fattat tycke för så kan jag göra en förfrågan.. brukar gå att få hem va man vill på ett par dagar med posten.

BTW, Junkyard köper så pass mycket från Szamer att de nog inte har några problem att ta hem en enda (1) specifik väska om du vill heller.. så ja du fattar.

Ring och snacka med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står att Szamer bara säljer till handeln ej direkt till privatpersoner, hittade junkyard i deras återförsäljarlista. Men har du handlat där privat så litar jag på att det går. :)

Edit: ok testar Junkyard först isåfall om jag inte hittar någon annan butik som verkar bättre.

Bland alla dina 16 väskor, har du någon modell du skulle rekomendera för studier som rymmer typ en laptop, en pärm, någon kursliteratur, pennor miniräknare osv. Kanske något i stil med District eller Messenger serie, eller någon ryggsäck modell smidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står att Szamer bara säljer till handeln ej direkt till privatpersoner, hittade junkyard i deras återförsäljarlista. Men har du handlat där privat så litar jag på att det går. :)

Edit: ok testar Junkyard först isåfall om jag inte hittar någon annan butik som verkar bättre.

Bland alla dina 16 väskor, har du någon modell du skulle rekomendera för studier som rymmer typ en laptop, en pärm, någon kursliteratur, pennor miniräknare osv. Kanske något i stil med District eller Messenger serie, eller någon ryggsäck modell smidigare.

jag menade att du skulle ringa dom för att få veta vem som köpt in vad till vilken butik.. e du med? det är nämligen så att det finns fler butiker i sverige som säljer DaKine och som inte finns i deras lista :)

Jag har föregångaren till 101an som förr va lite större än den e nu.. och hadde fler mindre fack inuti men den vet jag iaf e grym.. specielt neopren facket för laptopen som e riktigt tjockt och bra.

Anledningen till att jag puchar så hårt är att de har en kvalitet som e orimligt hög i dagens mått mätt när det mesta man köper e skit samt att om ex ett spänne/dragkedja iallafall skulle pajja så vet jag att de har en helt sjukt hög tollerans på goodwill och garanti :) (har jobbat mellan butik och generalagent tidigare).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...