Gå till innehåll

Anteckningar Journalanteckningar


Recommended Posts

Fråga.

Det har dykt opp ett program i mina dokument som heter Anteckningar ( Journalanteckningar ) kan man stänga av det, det stör mig bara.

Kan någon tipsa mig om vad det är för något som jag har aktiverat ????? Och vad man gör det ???.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I outlook, för det är väl den du använder... finns det under verktyg -> Alternativ -> Kontakter och Anteckningar -> Journalalternativ. Avmarkera allt, spara och starta om...

Nu ska du slippa dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I outlook, för det är väl den du använder... finns det under verktyg -> Alternativ -> Kontakter och Anteckningar -> Journalalternativ. Avmarkera allt, spara och starta om...

Nu ska du slippa dem.

Nej, Windows Mail, men det var i Mina Dokument det kommit opp.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du installerat officetilläggen för windows live?

Vad jag vet.. så finns inte journal i windows live...

Det kommer opp i DOKUMENT, där kommer det.

Har förmodligen aktiverat något , men vad ??

Det finns något som heter Tablet PC, men tack ändå, det får vara, bara undrade.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, nu blev det lite mer info...

Kontrollpanelen -> Program och funktioner -> Aktivera eller inaktivera windows-funktioner -> bäddra ner till "Tablet PC komponenter" och avmarkera.

Det bör lösa iaf det problemet. Å andra sidan kanske det stör ut andra saker du använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, nu blev det lite mer info...

Kontrollpanelen -> Program och funktioner -> Aktivera eller inaktivera windows-funktioner -> bäddra ner till "Tablet PC komponenter" och avmarkera.

Det bör lösa iaf det problemet. Å andra sidan kanske det stör ut andra saker du använder.

Tackar, nu låser jag tråden.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...