Lasse B Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Fråga. Det har dykt opp ett program i mina dokument som heter Anteckningar ( Journalanteckningar ) kan man stänga av det, det stör mig bara. Kan någon tipsa mig om vad det är för något som jag har aktiverat ????? Och vad man gör det ???. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Lite mer info, tack! Högerklicka på filen och välj "Egenskaper"... ta en screenshot på fliken "Information"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 I outlook, för det är väl den du använder... finns det under verktyg -> Alternativ -> Kontakter och Anteckningar -> Journalalternativ. Avmarkera allt, spara och starta om... Nu ska du slippa dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 I outlook, för det är väl den du använder... finns det under verktyg -> Alternativ -> Kontakter och Anteckningar -> Journalalternativ. Avmarkera allt, spara och starta om...Nu ska du slippa dem. Nej, Windows Mail, men det var i Mina Dokument det kommit opp. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Har du installerat officetilläggen för windows live? Vad jag vet.. så finns inte journal i windows live... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 4, 2009 Author Share Posted July 4, 2009 Har du installerat officetilläggen för windows live?Vad jag vet.. så finns inte journal i windows live... Det kommer opp i DOKUMENT, där kommer det. Har förmodligen aktiverat något , men vad ?? Det finns något som heter Tablet PC, men tack ändå, det får vara, bara undrade. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 ok, nu blev det lite mer info... Kontrollpanelen -> Program och funktioner -> Aktivera eller inaktivera windows-funktioner -> bäddra ner till "Tablet PC komponenter" och avmarkera. Det bör lösa iaf det problemet. Å andra sidan kanske det stör ut andra saker du använder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 ok, nu blev det lite mer info...Kontrollpanelen -> Program och funktioner -> Aktivera eller inaktivera windows-funktioner -> bäddra ner till "Tablet PC komponenter" och avmarkera. Det bör lösa iaf det problemet. Å andra sidan kanske det stör ut andra saker du använder. Tackar, nu låser jag tråden. LB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts