Lasse B Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Såg att jag på datorn även kunde välja Bing som sökmotor, är den okej ?? Funkar den bra. Ja det var allt. LB Citera
tobias84 Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Använder bing oftare än google. tycker den är väldigt bra. Citera
Lasse B Postad Juli 30, 2009 Författare Postad Juli 30, 2009 Använder bing oftare än google. tycker den är väldigt bra. Tackar, det var allt för i dag. Ha en bra dag LB Citera
Nicklas Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Har bara testat Bing lite för att se hur den var. Gjorde lite sökningar på samma ord och jämförde vilken jag tyckte jag fick bäst träffar med och hur de presenterades. Trivs bättre med Google så fortsätter med den. Citera
Lasse B Postad Juli 30, 2009 Författare Postad Juli 30, 2009 Har bara testat Bing lite för att se hur den var. Gjorde lite sökningar på samma ord och jämförde vilken jag tyckte jag fick bäst träffar med och hur de presenterades. Trivs bättre med Google så fortsätter med den. Jo, det är nog samma här, ville bara kolla runt lite. Lasse B Citera
jonas78 Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Hej Tobias Det där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför ..... Använder bing oftare än google. tycker den är väldigt bra. Citera
e-son Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Det där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför ..... Här finns en "jämförelsetjänst"...! Lägg till den bland sökleverantörerna och få resultaten från bägge motorerna när du söker! http://www.bing-vs-google.com/ Citera
tobias84 Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Hej TobiasDet där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför ..... jadu allt möjligt. men den engelska versionen av bing eller amerikanska kanske man ska säga ät bättre än svenska. Citera
jonas78 Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 shit vad häftigt det där var? Både sökresultat ifrån bing och google .... skithäftigt .... kommer att använda den mycket ! /Jonas Zlatan Ibrahimovic Här finns en "jämförelsetjänst"...! Lägg till den bland sökleverantörerna och få resultaten från bägge motorerna när du söker! http://www.bing-vs-google.com/ Citera
EnRIz Postad Juli 30, 2009 Postad Juli 30, 2009 Här finns en "jämförelsetjänst"...! Lägg till den bland sökleverantörerna och få resultaten från bägge motorerna när du söker! http://www.bing-vs-google.com/ WIN! \o/ Tack!!! Citera
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.