Gå till innehåll

Bing Sökmotor


Lasse B

Recommended Posts

Har bara testat Bing lite för att se hur den var. Gjorde lite sökningar på samma ord och jämförde vilken jag tyckte jag fick bäst träffar med och hur de presenterades. Trivs bättre med Google så fortsätter med den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara testat Bing lite för att se hur den var. Gjorde lite sökningar på samma ord och jämförde vilken jag tyckte jag fick bäst träffar med och hur de presenterades. Trivs bättre med Google så fortsätter med den.

Jo, det är nog samma här, ville bara kolla runt lite.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tobias

Det där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför .....

Använder bing oftare än google. tycker den är väldigt bra.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför .....

Här finns en "jämförelsetjänst"...! Lägg till den bland sökleverantörerna och få resultaten från bägge motorerna när du söker! :)

http://www.bing-vs-google.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tobias

Det där lät intressant. Vilken typ av sökningar gör du när du tycker att bing är bättre ... önskar kunna jämföra för att eventuellt bryta mitt Google beroende .... måste först kunna se att bing är bra och därför analysera den typ av söning du genomför .....

jadu allt möjligt. men den engelska versionen av bing eller amerikanska kanske man ska säga ät bättre än svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...