Gå till innehåll

Firefox kan inte starta


Adnerzzon

Recommended Posts

Fast man kan ju inte hålla kvar vid 3.0 i evighet heller för om ett tag så slutar det ju komma säkerhetsuppdateringar till 3.0. Blev avstängningen så fort du kom till secunia.com eller var det när du skulle köra datorkollen? Datorkollen använder sig ju av Java.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Firefox har ett så kallat felsäkert läge utan tillägg. Du kan starta den i det läget genom att leta reda på Firefox i startmenyn så får man reda på om det är något tillägg eller dylikt som krånglar.

Provade med "felsäkert läge", samma problem där...

Provar en ev. ominstallation senare.

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast man kan ju inte hålla kvar vid 3.0 i evighet heller för om ett tag så slutar det ju komma säkerhetsuppdateringar till 3.0. Blev avstängningen så fort du kom till secunia.com eller var det när du skulle köra datorkollen? Datorkollen använder sig ju av Java.

Hej!

Det var så fort jag klickade på röda knappen, senaste Java var installerat. Nu var det en sommarstugedator (inte min) som körs på tfn-modem, så jag tyckte inte det var så noga.

I min Dell XPS M-1530 kör jag också 3.0.13 för att kunna köra de tillägg som jag önskar. De torde väl komma till 3.5 så småningom.

Offtopic: Cecilia! Såg du min lösning på fläktproblemet i Scaleodatorn?

/Sir_N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem med Firefox. Det startar inte. Någon mer med samma problem.

När började problemet? Var det i samband med någon uppdatering eller installation?

I min Dell XPS M-1530 kör jag också 3.0.13 för att kunna köra de tillägg som jag önskar. De torde väl komma till 3.5 så småningom.

Offtopic: Cecilia! Såg du min lösning på fläktproblemet i Scaleodatorn?

Javisst, kul att du löste det!

Det var ju knepigt att BIOS-problemet bara dök upp när SP2 var installerat.

Det dröjde ett tag innan mina tillägg hade blivit uppdaterade men nu har jag använt 3.5 i ett par veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försök med en systemåterställning (Start - Program - Tillbehör - Systemverktyg) till en tidpunkt strax innan problemet började.

Funkade med att avinstallera, rensa ur och installera igen.

Då ingen rapport hamnade i loggen så vet jag inte vad som var fel.

Men nu funkar räven igen i varje fall :-)

/Deeman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...