Gå till innehåll

Billigaste bil/hemförsäkring ?


margrehte

Recommended Posts

Tack och nu när jag ändå har dej på tråden så undrar jag över en sak, var precis inne på vår router och där står det dom gamla datornamnet dvs innan ominstallationer och byte av namn, internet funkar perfekt och enda är loggboken där det står att backup-browsern misslyckats vid varje uppstart ?

Behöver jag ändra namnen (vilket jag misslyckades med pga avsaknad av lösenord) i routern/modem ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har Folksam och aktsam till hem/bil /djur, google gav inte rätt sidor så om någon snäll vill tipsa om sajt eller billig paketförsäkring så blir jag glad.

https://www.insplanet.com/

där gjorde jag ett byte från if(volvia) till länsförsäkringar och tjänar 1300kr om året.Byter i januari

Agria har tydligen dom flesta när det gäller djur.Premien sjunker för varje skadefritt år.

Är själv med i kommunal och där ingår full hemförsäkring.Aktsam var billigast när det gällde en mazda jag hade.

Man måste vara vaken och kolla runt.Det beror på var man bor,hur bilen är parkerad och vad man har för extrautrustning.

När det gäller bil skiljer det mycket här beroende på vilket postnr.man har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om routerproblemet... du kan återställa till fabriksläge om du vill. Det borde finnas en reset-knapp någonstans.

Fast då får du konfigurera om allt. Lösenordet och användarnamn hittar du på tillverkarens hemsida/support

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...