Sehnsucht Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 använder ff 3.6 beta 5,och försöker att importera mina bokmärken från ie8. men detta går ej,vad är det för fel? det finns importera under arkiv,men det är grått och går inte att välja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Lite konstigt... funkade hos mig så sent som i går när jag importerade från just IE8 till senaste FF Betan. Kan kanske vara en idé att skicka en buggrapport till Mozilla... det är trots allt en Beta. Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 jepp,hur skickar man en buggrapport? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Tillsvidare kan du ju prova att importera dem i 3.5.7 istället, sedan backup'a dom och återställa dem i 3.6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zub Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Eller så installerar du xmarks och har en backup hos dom, funkar till alla webläsare nu, eller alla stora ie ff chrome safari. Är väldigt bra att slippa bry sig att komma ihåg att spara dom när man ska formatera om. + att man har samma länkar på alla datorer man syncar med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sehnsucht Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 har importerat dem i ff 3.5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rti Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 har importerat dem i ff 3.5. Hej!! jag använder mig av Xmarks tillägg där du kan spara i ie8 och ff så har du samma bokmärken i båda skickar länk till dig om du är intresserad av dessa.... m.v.h. rti https://www.xmarks.com/ http://download.xmarks.com/download/all :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Kanske inte löser problemet, men varför inte uppdatera från beta 5 till RC1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts