Gå till innehåll

Bakgrundsbild.


mediawick

Recommended Posts

Tjo, någon som vet hur man fixar en bakgrundsbild precis nedanför där man skriver in www.blalbla.com?

En poalare till mig hade det förut har jag för mig, en bakgrundsbild på webbläsarn istället för bara grått..

Det är svårt att förklara hur jag menar =P Men man ska alltså kunna ha en bakgrundsbild där istället för den gråa färgen.

Tacksam för svar (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det första jag kommer att tänka på är "HOTBAR"/HbTools som gjorde att man kunde sätta en bakgrund i internet explorers "gråa fält" bakom knapparna, adressfäletet och annat.

Men detta är ett malware.

enda bilden på vad jag tror du tänker: (är jag rätt ute?)

45672screenshot_skins.jpg

just där denna bilden är tagen ifrån finns ett program, men vet dock INTE om detta fungerar i nyare IE eller om detta innehållera några spy/malware

http://skins.funutilities.com/

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att personas i Firefox funkar bra/smidigt så testa gärna det. MEN personligen tycker jag det är en värdelös funktion då jag nästan får huvudvärk av att försöka hitta saker bland all grafik så en liten varning utfördas trots allt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...