Tolbok Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Jag skulle vilja ha en lista över mina bokmärken, om det skulle hända något. I vilken (om någon) fil finns de? Vad heter den? Jag har alltså Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Välj i Bokmärkesmenyn att säkerhetskopiera dina favoriter. Då kan du spara en Html-fil där den är säker... lätt att importera vid ominstallation Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 ett annat tips är att installera xmarks bookmark and password sync som du hittar under verktyg, tllägg, bläddra bland alla tillägg, bokmärken. installera och skapa ett konto så kan du smidigt få tillbaka alla bokmärken när som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
singlemalt Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Ett tredje tips är att använda FavBackup. Då får du en komplett backup på bokmärken, tillägg, teman och övriga inställningar. http://www.favbrowser.com/backup/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Och vill man ha ett lite mindre och enklare backup-program av allt i Firefox så finna MozBackup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Ett tredje tips är att använda FavBackup. Då får du en komplett backup på bokmärken, tillägg, teman och övriga inställningar. http://www.favbrowser.com/backup/ Den här verkar bra..så den har jag nu laddat ner o installerat o nu backat upp både chrome o opera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Jag håller med Cecilia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Jag håller med Cecilia. Det hade nog jag också gjort om jag hade kört med foxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Det hade nog jag också gjort om jag hade kört med foxen Då tycker jag du ska ta o göra det. Fast mitt svar var inte utifrån mitt eget behov utan trådskaparens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swerogge Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Då tycker jag du ska ta o göra det. Fast mitt svar var inte utifrån mitt eget behov utan trådskaparens. Jaså du tycker det?! Av nån för mig underlig orsak, som jag inte riktigt begriper mig på, så tuggar foxen segt som dixikola o har så gjort ett tag nu,, även tidigare då jag körde med xp Och vista så nu kör jag nästan uteslutande med chrome o opera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts