Gå till innehåll

Vilken Pdf läsare är den bästa


DAson

Recommended Posts

Jag undrar på vilken Pdf-läsare som är den bästa att använda är det Foxit Reader eller Adobe Reader 9? Eller finns det fler att välja bland!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker definitivt Foxit är bättre/mindre klumpig/snabbare än Adobe Reader. Men sedan säkerhetsvarningen för någon dag sedan kör jag Sumatra igen och den är ruskigt minimal/snabb och portable. Jag har ännu inte upptäckt vad som fick mig att byta från Sumatra till Foxit en gång i tiden, tills jag gör det stannar jag vid Sumatra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med Adobe Reader 9 är den inte säker att använda eller!?! Har alltid använt Foxit Reader men eftersom jag såg varningenn på Alltomwindows för ett tag sedan så tänkte jag inte installers Foxit Reader mer eftersom den inte är säker.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bytte till PDF-XChange efter att jag läste om Foxit's säkerhetshål... tycker PDF-XChange funkar alldeles utmärkt, dessutom minst lika snabb som Foxit :)

Du måste byta programvara ofta då om du gör det varje gång ett säkerhetshål upptäcks, eller? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...