Jump to content

cd-rw eller dvd-rw

Recommended Posts

Tråden flyttad till rätt kategori...

Hur hamnade denna i kategorin "Hemsidan & Forumet"? Lägg lite mer tanke bakom era trådar innan ni postar...

// Manneman

visste ej var jag skulle fråga nånstans ... kan det bero på formulärets utformning ....

vadär rätt forum då ....?????

Ja, du ser ju var den hamnat nu... :P

visste ej var jag skulle fråga nånstans ... kan det bero på formulärets utformning ....

Formulärets utformning?

Om du kollar över forumets huvudsida så ser du de olika kategorierna. Därefter får du göra en bedömning vilken kategori som passar bäst för din tråd. Väl inne i den kategorin skapar du en ny tråd... då hamnar den rätt. :)

// Mange

@ruterkung: 56 inlägg och inte förstått hur forumet fungerar?

@manneman: Man kan citera och svara på flera inlägg i samma inlägg, man behöver inte skriva 2 på raken. :P

Och för att svara på frågan. Det beror på hur mycket du ska göra backup på. Om du förvarar skivorna på ett vettigt sätt kommer båda hålla så länge att du får uppsöka ett museum för att hitta en maskin som kan läsa dem.

@ruterkung: 56 inlägg och inte förstått hur forumet fungerar?

@manneman: Man kan citera och svara på flera inlägg i samma inlägg, man behöver inte skriva 2 på raken. :P

Helt rätt... daskar mig själv i rumpan "as we speak"

// Mange