Gå till innehåll

Mjukvarudrivrutiner till Logitech G11 för Windows 7


Recommended Posts

Är det nån som vet om det finns Windows 7 drivrutiner till ett tangentbord med märket Logitech G11? Jag köpte ett sånt tangentbord i torsdags o där fanns det drivrutiner som medföljde men till Windows XP. Kan det funka med Vistas drivare månntro!?! Kan ju kanske finnas på Logitechs hemsida kanske vad vet jag.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Är det nån som vet om det finns Windows 7 drivrutiner till ett tangentbord med märket Logitech G11? Jag köpte ett sånt tangentbord i torsdags o där fanns det drivrutiner som medföljde men till Windows XP. Kan det funka med Vistas drivare månntro!?! Kan ju kanske finnas på Logitechs hemsida kanske vad vet jag.

Men herregud människa GÅ O KOLLA SJÄLV DÅ !!!

God lust att anmäla Mannemans inlägg för hjälpsamhet som passerat gränsen för dumhet. Hjälp till självhjälp istället för att servera allt på ett silverfat kanske vore något att satsa mer på.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud människa GÅ O KOLLA SJÄLV DÅ !!!

God lust att anmäla Mannemans inlägg för hjälpsamhet som passerat gränsen för dumhet. Hjälp till självhjälp istället för att servera allt på ett silverfat kanske vore något att satsa mer på.

Förvisso håller jag med att man kan ta sig i kragen och leta lite själv...

Nu gjorde jag valet att hjälpa till på traven... har ingen lust bli sparkad i ändan för det.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag tyckte att det var snällt att Manneman hittade drivare åt mig jag är inte så bra på o leta! tack för hjälpen.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg, hade en dålig morgon. Men jag tror mig känna dig såpass bra utifrån dina inlägg här att jag vet att du enkelt hittat till sidan Manneman länkade om du bara bemödat dig att gå till Logitechs hemsida som du själv skrev. Den är 3 musklick från startsidan. Man lär sig inte söka bättre om man aldrig försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg, hade en dålig morgon.

Det krävs en bra människa för att be om ursäkt! Och jag hade mina aningar att du är en av dom... :)

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jens.p

Jag ber om ursäkt för tonen i mitt inlägg, hade en dålig morgon. Men jag tror mig känna dig såpass bra utifrån dina inlägg här att jag vet att du enkelt hittat till sidan Manneman länkade om du bara bemödat dig att gå till Logitechs hemsida som du själv skrev. Den är 3 musklick från startsidan. Man lär sig inte söka bättre om man aldrig försöker.

Jag köper ditt inlägg rakt av, förstår din irrititation.

Sedan är det inget fel på att försöka höja standarden på forumet, så det lockar duktigt folk, vilket det finns glest av idag.

Idag år 2010 har vi(ndows) kommit såpass långt, att dom problemen som uppstår blir svårare att lösa, då är tillgången på alla gurus guld värda.

Även alla bra diskussioner stoppas, (av manneman) då dessa anses som "stötande".

Kunnigt folk säger vad dom tycker och kan, kanske känner de sej malplacerade?! ..och lämnar. Det ger iaf ingen tillväxt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag letar efter drivrutiner till ett ATI Radeon 9600, det kan finnas på ATI's hemsida, vad vet jag. Nu förtjänar jag ingen hjälp Manneman, för nu är jag lat. Och hjälper du mig så gör det varken till eller ifrån, kan jag inte göra en så simpel sak som att själv gå in och titta på sidan jag nämner, förtjänar jag ingen hjälp, eller hur? Och hjälper du mig får du en spark i baken på känt Nicklas maner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köper ditt inlägg rakt av, förstår din irrititation.

Sedan är det inget fel på att försöka höja standarden på forumet, så det lockar duktigt folk, vilket det finns glest av idag.

Idag år 2010 har vi(ndows) kommit såpass långt, att dom problemen som uppstår blir svårare att lösa, då är tillgången på alla gurus guld värda.

Även alla bra diskussioner stoppas, (av manneman) då dessa anses som "stötande".

Kunnigt folk säger vad dom tycker och kan, kanske känner de sej malplacerade?! ..och lämnar. Det ger iaf ingen tillväxt.

Jag tänker inte börja den här diskussionen med dig igen... har varit på tapeten såååå många gånger förrut.

Även om tråden i fråga kanske var lite i det "lataste" laget så är det inte svårare än att följa forumreglerna. Kunskapsgraden bland våra medlemmar är verkligen från 0-100% och detta ska respekteras.

Gällande din gulliga kommentar, att jag stoppar "bra diskussioner"´, är bara ren dynga. Forumet handlar om datorrelaterade ämnen och är inte ett klotterplank för åsikter kring andra medlemmars datorkunskap.... väldigt enkelt. Det är väldigt sällan något stoppas på forumet... och OM det stoppas så är det för att det bryter mot forumreglerna.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jens.p

1 Gällande din gulliga kommentar, att jag stoppar "bra diskussioner"´, är bara ren dynga.

2. Forumet handlar om datorrelaterade ämnen och är inte ett klotterplank för åsikter kring andra medlemmars datorkunskap.

3. och OM det stoppas så är det för att det bryter mot forumreglerna.

1. Det är min åsikt, iabsolut ingen "dynga", min upplevelse. Du är oförskämd.

2. Vet ej vad du pratar om, det får du ta med berörda, du syftar säkerligen på Nicklas, not my problem.

3. Kanske dags att updatera forumreglerna en aning?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Du nämnde att det var jag som stoppade bra diskussioner... din åsikt, helt rätt. Jag svarar att det är rent skitprat, min åsikt!

2. Det var en motivering till varför det förekommer moderering... ingen ska behöva skämmas för att dom sämre förutsättningar till bra datorkunnande.

3. Varför det? Passar det inte så finns det säkert bättre forum att få leka av sig på.

Då tråden nu är löst, grundat på frågan i ursprungstråden och det första svaret, så låser jag den.

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...