polk Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Hej Försöker spara skannade dok. i pdf-format men det funkar inte,har för mig att jag har gjort det förut... Använder HP multiskrivare med senaste programvara nyinstallerat. Är det nån inställning jag har missat? Har försökt hitta nånting i handboken men icke. Kör med XPpro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Har du någon installerad programvara typ Foxit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted July 1, 2010 Author Share Posted July 1, 2010 Ja men bara gratisvarianten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marion Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Hej Försöker spara skannade dok. i pdf-format men det funkar inte,har för mig att jag har gjort det förut... Använder HP multiskrivare med senaste programvara nyinstallerat. Är det nån inställning jag har missat? Har försökt hitta nånting i handboken men icke. Kör med XPpro Installa pdf-creator, hö-klicka på doc'et välj convert med pdf-creator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polk Posted July 3, 2010 Author Share Posted July 3, 2010 Installa pdf-creator, hö-klicka på doc'et välj convert med pdf-creator Tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts