Gå till innehåll

microsoft.com dissar Chromium


Recommended Posts

Nu börjar det bli riktigt störigt....! :angry:

Var och varannan gång man försöker nå någonting på microsoft.com blir man utan någon som helst förklaring utsatt för diskriminering av grövsta sorten, och anledningen är alltid densamma... jag kör Chromium som ordinarie webbläsare.

Logga in på Microsoft Connect går inte, beställning av snabbkorrigering går inte, överhuvudtaget allt som kräver någon form av interaktion med microsoft.com verkar fullständigt omöjligt med Chromium. Jag vet inte hur det är med andra webbläsare (orkar inte testa), men hur som helst är detta verkligen uruselt Microsoft. :angry: :angry: :angry:

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu råkar ju jag veta att det är så här, men man kan ju inte låta bli att undra hur det går för en mindre datorvan person som försöker logga in på t.ex MS Connect och varje gång möts av meddelandet att han angivit fel lösenord eller användarnamn...? Vill man tvinga folk att använda IE så får man väl tala om det. Istället vilseleder man med irrelevanta felmeddelanden! Fullständigt oacceptabelt enligt min mening!

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...