Gå till innehåll

Fryser, startas inte.


hhampe

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har inte haft min dator länge, ca en vecka.

Och jag har faktiskt återställt den en gång, via felsäkert läge.

Men nu börjar ju datorn frysa sig och den startas inte.. den stannar på Windows startas. :S

Hjälp mig snälla!

Jag har fått datorn, tänker inte sabba den nu.

iMedia packard bell.

Jag kan inte återställa eftersom varje gång jag startar om kommer det upp sån där startup repair, men det fungerar inte.

det kommer inte upp felsäkert läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så testar du att logga in i felsäkert läge och sedan ladda ner dom senaste drivrutinerna. http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/download

Jag tror din modell är iMedia (PT.U58-PV.U58).

Jag hade ett liknande problem med min dator, men det löste sig genom att ladda ner och installera de senaste drivrutinerna. Om det inte funkar får du åka in med datorn som de andra sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte mycket som fanns att hitta om den modellen... verkar vara helt ny. Jag får nog säga samma som odenxt... gå tillbaka till butiken med den, så får dom fixa felet.

Håller med fullständigt... funkar det inte att fabriksåterställa så ska du inte bemöda dig. Är den ny så tillbaka med den till butiken!

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så testar du att logga in i felsäkert läge och sedan ladda ner dom senaste drivrutinerna. http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/download

Jag tror din modell är iMedia (PT.U58-PV.U58).

Jag hade ett liknande problem med min dator, men det löste sig genom att ladda ner och installera de senaste drivrutinerna. Om det inte funkar får du åka in med datorn som de andra sa.

Ska testa detta, men det är inte alltid att det kommer upp felsäkert läge, ibland kommer jag in i datorn genom att först start repair och sen starta om, funkar det inte då.. så startar jag om igen då funkar det en liten stund sen fryser den igen :(

Men ska försöka komma in igen och ladda ner det så:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...