Harrabrallan Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Råkade radera papperskorgen från skrivbordet när jag skulle tömma den. Var kan jag hitta den igen för att få tillbaka den? Har också fått en ikon på skrivbordet i samband med uppdateringen av WLE 2011 tror jag... den heter wlsetup-custom...är det något jag kan ta bort bara? Quote
jarru Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 (edited) Om det är Vista, : http://windowstips.nu/aterstalla-papperskorgen/ Edit : Åkt på ett par DumDum själv. Edited November 5, 2010 by jarru Quote
Manneman Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Har också fått en ikon på skrivbordet i samband med uppdateringen av WLE 2011 tror jag... den heter wlsetup-custom...är det något jag kan ta bort bara? Ja, den kan du ta bort om du har installerat nya WLE. // Manneman Quote
Japanmannen Posted November 5, 2010 Posted November 5, 2010 Råkade radera papperskorgen från skrivbordet när jag skulle tömma den. Var kan jag hitta den igen för att få tillbaka den? Högerklicka på skrivbordet -> Anpassa -> Ändra ikoner på skrivbordet och bocka i Papperskorgen. Quote
Recommended Posts