Jump to content

Ljudbortfall [LÖST]

Anlin

Recommended Posts

Finns ingen lösning till mitt problem? jag har kollat allting ang.ljud enligt anvisningarna i W.Hjälpcenter och från kopplingar till inställningar fungerar,enligt meddelanden,allting korrekt.Men jag har ändå inget ljud i datorn.Snälla,hjälp mig!! är musiker och är beroende av ljud.

Var det Service Pack 2 som installerade? För något Service Pack 3 har inte kommit.

Har datortillverkaren några nyare drivrutiner på sin webbsida med drivrutiner för din dator? Det kan ju tänkas att de ursprungliga inte fungerar med SP2.

Tillägg: Det finns ju också möjlighet att avinstallera SP2 men det är ju trots allt bara en tillfällig lösning.

Edited by Cecilia

Nu har jag bökat med ljudproblemet i flera dagar,läst vad jag hittade på nätets olika sidor,gått genom allting i datorn där det enda svar som dök upp vid varje steg var : korrekt inställd....korrekt....korrekt...fungerar.Men apparaten är tyst!mitt sista hopp är en nörd,som är tyvärr bortrest just nu.

Tack för att ni försökte hjälpa!

Nu har jag bökat med ljudproblemet i flera dagar,läst vad jag hittade på nätets olika sidor,gått genom allting i datorn där det enda svar som dök upp vid varje steg var : korrekt inställd....korrekt....korrekt...fungerar.Men apparaten är tyst!mitt sista hopp är en nörd,som är tyvärr bortrest just nu.

Tack för att ni försökte hjälpa!

Hmm....testat med att justera ljudvolymen? Öppna volymkontrollen och kolla under egenskaper för uppspelningsenheter....jag insåg att man kan söka lite varstans för att justera ljudvolym...

• 2 weeks later...