e-son Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Beställde en kabel från Inet.se strax före nyår, och kunde i dag hämta den från postutlämningsstället. Glatt överraskad hittar jag en lakritsstång/mintstång i paketet när jag packar upp min kabel. Vet inte om det är normalt förfarande för detta företag, men jag har mått bra hela dagen av gesten...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Man kan ju hoppas att det var en trevlig gest från företaget... hellre än att mellanmålet trillade ur bröstfickan på den som packade din försändelse. Hursomhelst... det är dessa små händelser som gör livet extra roligt! // Manneman Ps... smakade den bra? Edit (och offtopic)... tack för länken. Av en händelse hittade jag ett finfint grafikkort till grabbens dator! https://www.inet.se/artikel/5408902/gigabyte-geforce-gtx-460-1gb-oc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Jodå, jag gillar lakrits. Beställer du kortet vill jag veta om du också får godis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Jo det stämmer man får godis när man handlar på inet,fick själv en mintstång för ett par månader sen mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Jo det stämmer man får godis när man handlar på inet,fick själv en mintstång för ett par månader sen Tack, för det klargörandet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Så var det inte då jag köpte minnen där, men det var ett tag sedan, och som företagskund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted January 5, 2011 Author Share Posted January 5, 2011 Så var det inte då jag köpte minnen där, men det var ett tag sedan, och som företagskund. Till företag räknas det som muta... inte tillåtet..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 CyberPhoto i Umeå skickade 2 Mars när jag gjorde beställningen där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 5, 2011 Share Posted January 5, 2011 Inet vann Sweclockers bästa datorbutik 2010 omröstning överlägset. Tror det var i deras fredagspanel därefter som de spekulerade kring att det hade med mintstängerna att göra. Jag har fått choklad/mint-godisar med deras logga vid beställning från Datorbutiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts