DRACO Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Vid uppstart av min nya dator rekommenderades jag att partitionera C, vilket jag gjorde. Är inte nöjd med detta utan vill återställa åtgärden. Tacksam för tips om enkel o säker "återställning". Kör W7. Quote
Nicklas Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Är osäker på vad du menar, man måste partitionera hårddisken med minst en partition. Delade du upp disken i två partitioner och vill ta bort den ena? Eller vill du ändra storlek på dem? Quote
Sunshine Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Hej! Ny dator och blir uppmanad att partitionera? Vilket märke har detta? Quote
DRACO Posted January 23, 2011 Author Posted January 23, 2011 SAMSUNG R780 inköpt mars 2010. Idé om säker o enkel borttagning av partitioneringen?? Quote
OlleBull Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Då är den ju snart ett år gammal. Om den varit 1månad gammal, då är det OK att kalla något för nytt. Quote
Cecilia Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Vid uppstart av min nya dator rekommenderades jag att partitionera C, vilket jag gjorde. Är inte nöjd med detta utan vill återställa åtgärden. Tacksam för tips om enkel o säker "återställning". Kör W7. Kan du starta diskhantering, ta en skärmdump över hur det ser ut och bifoga den till ditt svar? Det blir nog enklare om vi vet hur partitioneringen ser ut nu. Samt beskriv hur du vill ha partitionerna i stället. Diskhantering hittar du t ex så här: Högerklick på Datorn - Hantera Quote
Recommended Posts