Gå till innehåll

hjälp mig med tagentbordet på mob


shysstkille

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Ett externt tangentbord?

Pratar vi tangentbord eller knappsatser, och vilka äldre mobiler hade tangentbord? om du inte tänker på Sonyericssons gamla chatboard :)

2998595522_01a29ec993.jpg

Eller söker du något sånt här?

Android_Keyboard.jpg

Annars så ska det finnas funktion i MyPhoneExplorer (som du kan ladda ner gratis www.fjsoft.at och sen klienten på market) där du kan använda datorns tangentbord för att skriva på telefonen när den är ansluten till datorn via wifi, bluetooth eller usb.)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du något av följande?

Jag har installerat Smart Keyboard Pro och med det går det att få olika utseenden av tangentbordet. Tror också att funktionerna finns i Smart Keyboard.

post-591-0-73888100-1307465085_thumb.png

post-591-0-90981300-1307465250_thumb.png

Hej,jag har nu installerat smart keyboard pro,dock hittar jag inte det "skinet" som du visade en bild på,det var den översta bilden jag menade,det var precis ett sådant jag var på jakt efter,sugen på att guida mig rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,jag har nu installerat smart keyboard pro,dock hittar jag inte det "skinet" som du visade en bild på,det var den översta bilden jag menade,det var precis ett sådant jag var på jakt efter,sugen på att guida mig rätt?

Inställningar -> Språk och tangentbord -> Smart Keyboard Pro (Smart Keyboard Pro-inställningar) -> General settings -> Portrait mode. Välj T9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...