Gå till innehåll

Program för att bygga hemsida, flash och gärna gratis?


börjen

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Har en färdig domän hos One där jag vill lägga upp en ny hemsida, helst med färdiga mallar. Saknar dock dem här snygga flash-mallarna som Wix m. fl. har, plus att dem där tjänsterna har en regelbunden kostnad. Så vad finns det för billiga, bra och moderna hemsidesbyggar-program med flash och såna färdiga mallar? Hittar bara programmen med äldre design.

Redigerad av börjen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nu vet jag inte exakt vad du tänkt ha på din hemsida men kanske är det inte ett "hemsidebyggar-program" du bör leta efter, utan istället någon färdig portal i stil med Joomla eller blogg som Wordpress. Dessa båda är gratis och går att anpassa mycket efter tycke och smak antingen själv eller med färdiga mallar man kan ladda ner. Det finns såklart fler liknande att välja på men de 2 är bland de största inom sina områden.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig hört talas om Sitoo eftersom produkttypen aldrig intresserat mig då jag gör programmerar själv och således har ajg ingen koll på liknande program heller. Men vill man ha något som är såpass välgjort och lättanvänt som Sitoo verkade vara (utifrån den reklamfilm jag kollade på) så får man nog betala en slant för det. Vad tyckte du var fel med just Sitoo då?

Joomla och liknande CMS (content management system) är ju lite åt det hållet men själva modifieringen/konfigureringen är kanske inte riktigt lika "idiotenkel" som i Sitoo. Men istället är många av dem helt gratis. Bildgallerier lär finnas till de flesta CMS, men hur det är med funktioner för att spela upp musik direkt på sidan låter jag vara osagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...