Gå till innehåll

Ljudet fungerar inte i Chrome


gurran97

Recommended Posts

Hej! Märkte för någon dag sedan att ljudet plötsligt slutade fungera i Google chrome. Tidigare har allt fungerat perfekt men helt plötsligt la det bara av. Det funkar om jag är inne på tex facebook och får ett chattmeddelande, då plingar det till. När jag ska se på någon video på tex facebook eller youtube så är ljudet helt försvunnet. Det fungerar som vanligt om jag kollar på youtube i Internet Explorer. Är det någon som vet vad det kan vara för fel och hur jag kan åtgärda problemet? Tacksam för svar!

MVH Gustav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började det efter uppdatering till 23.0.1271.64, som släpptes i tisdags? Den har en ny version av Flash Player, och jag gissar att det har med den att göra, då du nämner videor på FB och YT.

Redigerad av JoWa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började det efter uppdatering till 23.0.1271.64, som släpptes i tisdags? Den har en ny version av Flash Player, och jag gissar att det har med den att göra, då du nämner videor på FB och YT.

Det kan stämma! Dock försvann ljudet i torsdags om jag minns rätt. Vet du vad jag kan göra så jag får tillbaka ljudet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...