Lasse B Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 (edited) Fråga.I systemskydd kan man ställa in maxandvändning på olika nivåer, för återställningspunkterna.Diskutrymme som andvänds för systemskydd.Var bör den vara inställd på ??MvhLasse B Edited January 4, 2013 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Jag för min del använder 10% av systemdisken till systemskyddet Sedan har jag avaktiverat systemskydd för alla andra diskar.. som jag däremot tar backup på personliga filer etc från. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 21, 2012 Author Share Posted November 21, 2012 Ok. Tackar Min stod på tror jag ca 24%, men det kanske är för mycket. Ha en bra dag Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hur många % som är lämpligt beror ju på hur stor hårddisken/partitionen är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 21, 2012 Author Share Posted November 21, 2012 (edited) Ok Bytte ju till en ssd disk, och den är bara på 120 gb, räcker just nu för mig, vad är då lämpligt tro 5% eller mindre ??. Lasse B Edited November 21, 2012 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Den är som min... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 21, 2012 Author Share Posted November 21, 2012 Ok. Mvh Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Hur många återställningspunkter innebär det att ni kan ha? Det är ju bra att kunna få plats med några stycken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Lasse B Posted November 21, 2012 Author Solution Share Posted November 21, 2012 (edited) OK Prövar med 10% först, sen kan man ju ändra om så behövs. Lasse B Edited November 21, 2012 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts