Gå till innehåll

Endast 18MB kvar på D:


Nixxan

Recommended Posts

Plötsligt har jag ett meddelande som ideligen poppar upp....ont om ledigt diskutrymme på D:,snart slut... :unsure:

Jag är en helt vanlig datoranvändare, har inga spel inlagda, sparat bilder på extern hd. Det jag ser är att det sedan jag skaffade datorn (1,5 år sedan) har sparats backupfiler nästan varje månad, Dessa är på varierande många olika GB och min fråga är således, kan jag ta bort någon,några av dessa? Kan jag flytta de jag eventuellt kan ta bort till den externa hd:n? (Eller till C:?) Om jag kan ta bort några,spelar det någon roll vilka backupfiler man väljer att flytta? 

jättetacksam för svar  :rolleyes:  :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan du ta bort dessa... välj de äldsta och jobba dig framåt. Hur hårt du vill rensa är upp till dig. Om ditt system fungerar bra i skrivande stund så kan du göra ytterligare en och sedan kasta alla andra.

 

Du kan också flytta dem till en extern hårddisk... frågan är om du verkligen behöver dem.

 

Jag förutsätter att du har Windows Säkerhetskopiering/systemavbildning aktiverad och att det är dessa avbildningar du talar om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...