Libra63 Posted April 13, 2006 Share Posted April 13, 2006 Har för mig att det ska finnas ett tillägg till FireFox som gör att sidorna laddas fortare? Vet att Fasterfox finns och det har jag men ett tillägg som laddar cockies i bakgrunden och det då verkar som att det går fortare att surfa. Har jag rätt eller är jag rent ute och reser? GLAD PÅSK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Hej Har för mig att PLun använder något annat än Fasterfox. Jag har Fasterfox och är nöjd med den. Glad Påsk själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Hej Firetune kör jag. http://www.totalidea.com/freestuff4.htm Sedan är det IE7 just nu som gäller men nästa månad kan det vara Firefox. Man kan ju inte binda upp sig.......... För övrigt slänger jag ut alla tilägg just nu till allting, mycket kan man ju sätta "junk" stämpel på. CCleaner och allt inställt enligt "automagi" så funkar allting..... (för det mesta) ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne2 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Go kväll! har instalerat FireFox och ska testa den ,kör annars med Ie/6 , har aven trimmat upp den efter tråden som fanns här i tippsen, men har ett problem :- varje sida jag får upp hoppar upp och ner , her en ren dator , rensat med ccleaner å kör edwino med realtidskydd även spywereblaster och norton internet cecurity allt med senaste uppdateringarna fattar inte va de kan va. nån FireFoxexpert kanske kan förklara? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulfgar Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Läs här http://kb.mozillazine.org/Window_shakes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Har för mig att det ska finnas ett tillägg till FireFox som gör att sidorna laddas fortare? Vet att Fasterfox finns och det har jag men ett tillägg som laddar cockies i bakgrunden och det då verkar som att det går fortare att surfa. Har jag rätt eller är jag rent ute och reser? GLAD PÅSK! Testa att göra detta: http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...icseen#msg18068 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 Plun! FireTune har jag nu laddat ner och bockat i snabb dator/långsammare uppkoppling(jag har adsl). Behöver jag göra mer? Sköter FireTune sig själv sen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Hej ADSL kan man säga är snabb iaf i Sverige Så jag kör med Snabb uppkoppling/Snabb burk och sedan "Tune It" Om du sedan installerar fler tillägg kolla noga versionskrav etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 Tune It? Där hänger jag inte med Inget ovanligt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Tune It? Där hänger jag inte med Inget ovanligt.... Hej Det är inte så lätt alla gånger............... Övning ger färdighet. Längst ner till höger har du en knapp med "Tune it" dvs som då ställer in inställningarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Libra63 Posted April 29, 2006 Author Share Posted April 29, 2006 Jasså ;D Här står det Optimera men det är kanske för att jag har det på svenska.... Ja så måste det vara..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Jasså ;D Här står det Optimera men det är kanske för att jag har det på svenska.... Ja så måste det vara..... Hej Jo det fanns ju en svensk språk fil ;D Kör nästan jämt med engelska för träningens skull 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts