bojoh Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 När jag startar internet Explorer, så skulle jag helst vilja slippa google som sökmotor, kan man byta ut mot något annat, tycker jag blir utsatt för så mycket riktad reklam och skulle helst vilja slippa detta. Operativsystemet är windows 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 18, 2014 Report Share Posted June 18, 2014 (edited) Här är en privat och dessutom "säker" söktjänst. Bara att lägga till och sedan göra den till standard under "Verktyg/Hantera tillägg/Sökleverantörer". http://www.iegallery.com/sv-se/Addons/Details/15541 Passa på att lägga till en spårningsskyddslista också (EasyList)... så minskar den riktade reklamen. Edited June 18, 2014 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojoh Posted June 18, 2014 Author Report Share Posted June 18, 2014 Tusen Tack För Svaret och Länken, det verkar vara värt att pröva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts