Gå till innehåll

Mus och tagentbordsproblem [LÖST]


CGD

Recommended Posts

På vilket sätt är Inet inblandat i vilket nätaggregat jag köpte?

 

Varför frågar du, tycker det framgår ganska klart.

 

Inlägg #20 skrev du:

"så skall jag installera GeForce drivrutiner och sätta i kortet igen. Fungerar det inte då heller så får jag prata med Inet om det är något fel på kortet."

 

Sen kom du hem med ett nätagg, medans din tråd behandlar: "Mus och tagentbordsproblem"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt i och installerat grafikkortet.

Allt fungerar fortfarande som det ska. Hade jag nu bara kunnat komma på varför det inte fungerade från början hade det ju varit bra. Men det är kanske inte så lätt. Tänk på att HEDERSMEDLEM Marion, den självutnämnde duktiga, inte har haft en aning utan fått inskränka sig till allmänt inskränkt dumma kommentarer. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt i och installerat grafikkortet.

Allt fungerar fortfarande som det ska. Hade jag nu bara kunnat komma på varför det inte fungerade från början hade det ju varit bra. Men det är kanske inte så lätt. Tänk på att HEDERSMEDLEM Marion, den självutnämnde duktiga, inte har haft en aning utan fått inskränka sig till allmänt inskränkt dumma kommentarer. 

 

Ojaaa nu skall det rulla för dej igen.

I sommar har det varit osedvanligt varmt +30 varje dag, då får vissa komponenter bekänna färg.

När GPU'n blir för varm uppträder just det du sa; "konstiga färger och mönster", och detta fenomen uppträder alltid pg.a varmgång.

 

Om nätaggat är för klent, "stannar" G-kortet och bilden blir svart.

Det jag mena, du skall inte lyssna på en handlare som är subjektiv i sin bedömning. Även Inets duktiga tekniker sluta på samma gång som orderingången på deras stationära burkar dog.

 

Mvh " Marion, den självutnämnde duktiga"   ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det med Er HEDERSMEDLEM Marion? Tror Ni Er ha en anknytning till NSA och avlyssna alla samtal till Inet eller kanske hela landet?

Jag har inte pratat med Inet om något nätaggregat, jag har beställt ett där. Jag har mycket svårt att tro på att det aggregat jag köpte inte skulle kunna driva ett GeForce 770 kort. Dessutom finns det ju program som mäter temperaturen på kortet  och den är idag samma som den var under den varmare perioden.

Marion, Ni sitter ju bara och hittar på saker. Om du kan så låt bli att svara. HEDERSMEDLEMMEN kommer så otroligt korkade kommentarer, köp ett nytt tangentbord! Tror Ni att jag lider av någon for av intelligens handikapp?

Jag vet inget om Era kunskaper inom dataområdet men om Ni inte vet så låt bli att svara eller ännu värre hitta på saker.

Har utnämningen av Marion till HEDERSMEDLEM stigit Denne till huvudet så Denne tror sig vara för mer än de andra enkla medlemmar?

 

    

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mycket svårt att tro på att det aggregat jag köpte inte skulle kunna driva ett GeForce 770 kort.

 

Jättebra, nu har du två, ett i reserv.

 

Övrigt; hemskt vad butter du är  :D

Tycker riktigt synd om dej som aldrig använt MS bästa OS Win7.

Du har råkat för de mesta konstiga fel genom åren, helt galna fel, folk har inte en orkat bry sej svara många ggr.

 

Du var totalt bakåtsträvande under många år, vägra byta bort ditt XP, alla vi andra lekte vidare med Vista & Win7, CGD krama sitt älskade XP som kudden inpå kvällstimmarna, fastän det bråka och så intill döden i april, blev han "änka".

 

Därefter slog CGD på stort, gifte om sej, och investera sin pension på Win8, tog med sina gamla prylar från -03, som amen i kyrkan fortsatte buggarna (läs grälen) - givetvis.

 

In signum är du Stereotypen för mantrat: du har gått "ur askan i elden", himla otur.. eller oflyt du haft. kan bara beklaga sorgen. Men än är det inte försent, än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det jag har i reserv?

 

Normalt är det ju svårare oförklarliga fel som det behövs hjälp med. Jag nöjer mig ju inte med att bara fråga här utan söker också på nätet och kan då se att det finns fler värden över som har samma typ av problem och lika svårt med att få ett svar som avhjälper felet.

Jag tycker fortfarande att XP är det bättre operavitet från Microsoft. Jag har ännu inte sett något som åttan gör bättre än XP. Ser man sig sedan runt om så ser man ju att XP håller sig kvar hos väldigt - väldigt många användare. Jag är ingen bakåtsträvare, men varför byta till något nytt om det är sämre för användaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför hålla på och krångla men det där gamla tangentbordet och musen som inte ens har drivrutiner till operativet som du valt att installera på på datorn. Finns ju en uppsjö av olika möss och tangentbord i dag till vettiga priser och med drivisar som är anpassade till win 8.1. Är ju bara tidsödande och jobbigt att hålla på att krångla med gammalt skit. När det finns en enkel lösning på problemet. Köp Nytt!!   :D  :D  :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför hålla på och krångla men det där gamla tangentbordet och musen som inte ens har drivrutiner till operativet som du valt att installera på på datorn. Finns ju en uppsjö av olika möss och tangentbord i dag

 

CGD hittar inget likvärdigt idag med samma knappsystem, han verkar även ha "scrollhjul" på T-bordet, se citat nedan:

 

 

"specialfunktioner som det här tangentbordet har. En bra sak som ingen annan har är mushjulet. Men jag får nog börja leta efter något annat trivsamt tangentbord som har flera extraknappar för att kunna styra musik, volym och öppna en rad olika program..."

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja.ja tur att ni finns så att butikerna får sälja. Nu har jag ju fått det att fungera och vare sig Marion eller CallmeAl hade kunskaper att komma med. Så varför håller ni på och skriver så mycket och skryter med att ni inget vet.

Vad är Forumets funktion? Att kunna hjälpa andra eller bara med att komma med allmänt korkade kommentarer som inte leder till något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina damer och herrar! Jag anser, och så även CGD, att ärendet är löst. Skäms på Er som lägger energi på att käfta emot vid första chans som ges.

 

Tråden är löst, låst och rensning kommer inom kort!

 

// Mod

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...