Gå till innehåll

Kopiera till telefonen


CGD

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Jag har en Experia E3. Den har ett 16 GB extra minne. På minnet idag har jag lite musik som jag kopierat dit från datorn. Men nu när jag försöker kopiera in mer bland annat några ljudböcker så går det inte. Vad är det som kan sätta stopp för detta?

Jag öppnar mobilen och min musikmapp via datorn.

Dessutom så blir hela datorn trög. Det går inte att öppna något. Trycker jag på "Den här datorn" så händer inget, datorn bara står och tuggar. Jag har 12 GB kvar på SD minnet.

Redigerad av CGD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Kan det vara så att telefonsystemet allokerar en del av sdkortet så du inte kan använda allt..

Edit.. På flickornas Samsung s4 lte är det så att systemet lägger beslag på massor av utrymmet

Redigerad av Venoms
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska kanske ställa datorn på medialagring (MTP tror jag det heter). Man brukar få ett val på telefonen hur man vill att datorn ska ansluta. Alternativt kan du sätta på USB-debugging eller rentav installera nya drivrutiner för datorn...

 

USB Drivers (senaste)

 

http://developer.sonymobile.com/downloads/drivers/

 

Att sätta telefonen i USB Debugging: (OBS detta funkar oavsett telefonmodell!)

 

 

För Android 4.2 eller nyare

1. Öppna Inställningar > Om på din Android-telefon eller tablett.
2. Nu trycker du på Build-nummer 7 gånger. Då kommer du att se ett "Du är nu en utvecklare!" eller liknande.

3. Gå tillbaka till Inställningar och nu kommer du att kunna se Developer. Peka på den och markera rutan framför USB Debugging att göra det möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...