Gå till innehåll

Problem med uppkoppling


bobcat
Gå till lösning Löst av bobcat,

Recommended Posts

Har problem med att få igång internet efter uppgradering från win 7 till sista win 10 , har nu provat två gånger utan resultat. Kan till och med inte ens få igång min trådlösa sticka trots idoga försök. 

Du måste nog installera om drivarna till stickan, jag har samma bekymmer med 2 olika stickor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tagit hem nya drivrutiner men det fungerar inte iallafall , har läst någon stans att det tydligen är många som har fått problem efter uppgraderingen till 1511, nu kan jag inte precisera var och vilken sida jag läste det på. Så något mystiskt fel är det. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit med om att wifi inte fu gerar efter uppgraderingen och det beror sannolikt på att datorn startar om innan wifi drivrutiner hämtas hem och installeras. Om uppgraderingen sker när lan-kabel är kopplad händer inte detta problemet.

Hoppas det hjälper någon i felsökningen efter orsak

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Fick göra en total återställning av win 10 där program och filer försvann , men nu fungerar internet iallafall och det är ju huvud saken. Tack ni som har engagerat er i mitt problem , nu kan det sättas som klart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...