Gå till innehåll

Recommended Posts

Som det står i rutan.. den hittar inte en .dll fil. Sen om det beror på att den saknas eller är korrupt syns inte här. Det bästa är att felsöka om det beror på virus eller malware först. Som del två.. får du försöka hitta en annan fil och kopiera in den på rätt plats.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, Venoms sade:

Som det står i rutan.. den hittar inte en .dll fil. Sen om det beror på att den saknas eller är korrupt syns inte här. Det bästa är att felsöka om det beror på virus eller malware först. Som del två.. får du försöka hitta en annan fil och kopiera in den på rätt plats.

Hej o tack, men filen APLZOD6432.dll finns där. :)

MEN jag tog och Googlade på APLZOD6432.dll och hittade en massa tips på hur man kan fixa detta problem... så kanske något av dom kan hjälpa mej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2021-11-08 at 12:01, Cecilia sade:

Det är definitivt olämpligt att okritiskt följa allt tips som man hittar när man googlar på ett filnamn. Det är stor risk för att man installerar olämpliga eller rent av skadliga program.

Jo fast har man lite datorvana eller kunskap så kan man solla bort dom som kanske inte låter så vettiga...

Jag löste det genom att starta Outlook i felsäkert läge och ta bort min gamla profil och göra en ny. Uppdaterade icloud och nu fungerar det.

Och detta var ett av tipsen jag hittade.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Torbjörn Aronsson sade:

Jo fast har man lite datorvana eller kunskap så kan man solla bort dom som kanske inte låter så vettiga...

Absolut, men eftersom jag inte vet din kunskapsnivå och en del som kommer och ställer frågor här har väldigt lite kunskap så tyckte jag att det var bäst med en varning.

Kul att du löste problemet :)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2021-11-10 at 19:01, Cecilia sade:

Absolut, men eftersom jag inte vet din kunskapsnivå och en del som kommer och ställer frågor här har väldigt lite kunskap så tyckte jag att det var bäst med en varning.

Kul att du löste problemet :)

Förstår att du menade väl. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...