Gå till innehåll

Trädgårdsforum


tomash

Recommended Posts

Instämmer med Mikael för de trädgårdsforum som jag kände till (allt om trädgård och odla.nu) handlade om växterna i trädgården och nu vet jag inte ens om de finns kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, here we go! Jag har köpt en gräsklippare Bosch UniversalRotak 37-550. Den fungerar inte så bra. När den har gått några minuter så går varvet ner 1 sekund eller två, sedan går den igång på fullvarv igen. Detta upprepas ett antal gånger tills den inte varvar upp igen utan jag måste starta den manuellt. Detta fortsätter tills den inte går igång alls efter uppstartsförsök. Efter ha lämnat den ifred ett tag så vill den vara med igen och det hela börjar om igen. Det verkar som den har ett överambitiöst motorskydd! Jag försökte köra den stillastående på några plana stenplattor och då gick den hur länge som helst så jag ökade klipphöjden från 4.5 cm till 7 cm men det hjälpte inte. Vad är det för smäck man har köpt? Batterierna är fulladdade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det låter som att du skulle lämna in den eftersom du har garanti och den inte beter sig som du förväntat dig.

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...