Gå till innehåll

Online Radio Tuner


Grooge

Recommended Posts

Har installerat (online radio tuner) Har lagt den att autostarta, försöker jag sen starta om datorn händer ingenting, måste först stänga av radion manuellt, innan det går att starta om, något iritterande, någon som har några förslag ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gav upp online, och installerade scream istället. Fick nya problem där istället, I första vändan öppnade jag zip filen på en tempsida och installerade därifrån spelaren startade upp direkt allt frid och fröjd fram till jag stänger programet, därefter finns inte programet på datorn. Försöker då med att spara zipfilen i mina mottagna filer packar upp och installerar, med precis samma resultat som i den föra installationen, så fort jag stänger programet så måste jag gå tillbaka till EXE filen för att kunna starta programet igen. ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var Betan jag hade och den finns bara som zip fil, men skit samma har installerat ditt

förslag istället, Tack.

Aha... det blev mycket länkar....

Betan är mycket riktigt en zipfil och laddar du ner den med IE så hamnar den då som en temporär fil som du då packar upp.

Uppackningen ska ske till en egen mapp, enklast så skapar du en ny mapp vart som helst.

Sedan när man packat upp i den nya mappen så är programmet helt klart att köra.

Nu är det inte någon större skillnad vad jag kan se.

Direktlänk iaf.

http://www.screamer-radio.com/dl.php?file=...ta-20060524.zip

Finurlig spelmaskin iaf.... ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har provat båda varianterna i det senare fallet tog jag den till mina dokument, mina mottagna filer, packade där upp zip filen, och gick sen till exe filen och installerade,

men som sagts tidigare efter varje gång jag stängt programet måste jag gå tillbaka till

exe filen för programet finns ingen annanstans på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...