Gå till innehåll

Windows Vista Ultimate Extras!


Andreas Stenhall

Recommended Posts

Ja vad tycker ni om Ultimate Extras? Värt att skaffa Ultimate Edition?

Tycker att du var lite hård i ditt anförande om Ultimate Extras, Microsoft kommer ju inte att nöja sig med dom här funktionera, och jag tycker att det är en väldigt bra start där dom visar vilka typ av program och funktioner som kommer att bli tillgängliga ..

Jag tycker att man ska vara glad att Microsoft ens släpper lite nya funktioner till Vista. Underbart intiativ. Nu väntar jag spänt tills allt släpps på Ultimate Extras .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte det här ett tecken på att produkten inte var färdig när den släpptes? I alla fall språkpaketen borde kunna följa med Ultimate redan vid köp.

Produkten har ju precis som janhol antyder inte släppts ännu, vilket innebär att när/om du köper Ultimate direkt kommer att kunna ladda hem det språk du vill ha, smidigt och enkelt. Men du kan ju lika gärna köpa Svenska versionen av Ultimate på en gång om du tycker att det är enklare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att du var lite hård i ditt anförande om Ultimate Extras, Microsoft kommer ju inte att nöja sig med dom här funktionera, och jag tycker att det är en väldigt bra start där dom visar vilka typ av program och funktioner som kommer att bli tillgängliga ..

Jag tycker att man ska vara glad att Microsoft ens släpper lite nya funktioner till Vista. Underbart intiativ. Nu väntar jag spänt tills allt släpps på Ultimate Extras .

Som sagt, det enda vettiga är ju språkpaketen. Hur nödvändigt är det att du kan ha filmer som bakgrundsbild? Tänk efter hur ofta du sitter och tittar på skrivbordet  8)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite väl hög pris för Ultimate men fan va sexigt omslag :P

Lite   :D

Prissättningen är ju vulgär...men vill man betala någon grönhårig amerikansk

aktieägares avkastning så javisst.

Vilken blåsning... :D

Betala 1995 kr för en OEM version av Ultimate skulle jag gladeligen göra ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att du var lite hård i ditt anförande om Ultimate Extras, Microsoft kommer ju inte att nöja sig med dom här funktionera, och jag tycker att det är en väldigt bra start där dom visar vilka typ av program och funktioner som kommer att bli tillgängliga ..

Jag tycker att man ska vara glad att Microsoft ens släpper lite nya funktioner till Vista. Underbart intiativ. Nu väntar jag spänt tills allt släpps på Ultimate Extras .

Som sagt, det enda vettiga är ju språkpaketen. Hur nödvändigt är det att du kan ha filmer som bakgrundsbild? Tänk efter hur ofta du sitter och tittar på skrivbordet  8)

Med det resonemanget är väl bakgrundsbild överhuvudtaget överskattat ?

EDIT: Nej, men allvarligt, jag vill inte ha någon tuppfäktning, låt oss bara konstatera att vi har olika åsikter om Ultimate Extras första släpp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med det resonemanget är väl bakgrundsbild överhuvudtaget överskattat ?

Nja, jag skulle kunna jämföra det med tapeterna på väggarna i mitt hem, som också är en slags bakgrund. Jag sitter varken och stirrar på tapeterna på väggen eller bakgrundsbilden på datorn men jag ser båda då och då och vet att de finns där utan att tänka så mycket på det. Likväl som jag inte har något behov av att ha animerade tapeter på väggarna ser jag ingen större förtjänst med att ha en animerad bakgrund på datorn ;D Men visst, jag erkänner att jag tycker att det är lite coolt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderra på att köpa ny dator men väljer troligen ändå inte OEM.

Det är inte bara support, omslag och manual som skiljer.

Viktigare är att man får lov att installera om retail versionen på en ny dator så länge man tar bort den på den gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...