Heptagonal Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Hej! Nyligen har jag fått ett litet problem, som har blivit extremt irriterande. När jag maximerar fönster blir de för höga; de går från toppen till längst ner på skärmen under programraden. Då kan man inte se statusfältet. Två bilder som illustrerar problemet: Maximerat fönster - Man kan inte se statusraden Vanligt fönster - Raden är synlig Finns det något sätt att lösa problemet på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Om du trycker View, är "Statusfält" markerad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heptagonal Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Ja. Detta händer med alla min program, inte bara Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 [F11] ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heptagonal Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Nej, tyvärr. Som sagt är det inte bara Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Hur är din skärmupplösning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus99 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Martin verkar har 1280*960. Bilderna är det iallafall. Höger klicka på den blå programraden och välj egenskper/properties. Prova att kryssa i och ur lås, göm och alltid överst programrad/Taskbar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Det stämmer som Linus99 säger. Får samma fönster med dölj aktivitetsfältet automatiskt ikryssad. (Välj egenskaper på aktivitetsfältet) --------------------------------------------------------------- Om [F11].... I min dator funkar knappen i alla fönster. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heptagonal Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 Ja! Tack så jättemycket, nu funkar det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts