SurfDiver Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Jag upptäckte ganska nyligen en häftig funktion i Firefox. Detta gäller främst de personer som är filmälskare och gillar att slå upp filmer på IMDB. Den häftiga funktionen är följande: 1. Starta Firefox 2. I adressfältet skriver du: imdb filmnamn exempelvis: imdb batman 3. Firefox kommer nu att automatiskt slå upp filmen Batman på IMDB. Är det så att filmen består av flera ord t.ex. Batman Begins så skriver man bara så här: imdb batmanbegins i adressfältet och Firefox slår upp filmen Batman Begins på IMDB. MYCKET LÄCKERT!!! Personligen tycker jag detta är mycket användbart då jag ofta slår upp info om filmer på IMDB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Det funkar i IE oxå efter en liten ändring i registret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kan du beskriva register ändringen, så skulle jag bli glad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexter Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 coolt ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 kommer inte ihåg hur man gjorde, och vet ej om det funkar för IE 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Kör man med Vista kan man använda Start++ för att få den funktionaliteten i Startmenyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Vad fn är start ++, hoppas du ursäktar franskan. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Vad fn är start ++, hoppas du ursäktar franskan. ;D http://www.alltomxp.se/index.php?option=co...6&Itemid=89 ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Bockar och bugar, får skylla på kort minne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts