Grooge Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Kör fortfarande 5744, men nu är det dags att köpa ultimate, min fundering är har jag någon fördel av att köpa den engelska versionen, och därmed eventuellt få uppdateringar tidigare eller andra fördelar av något slag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SurfDiver Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 ... min fundering är har jag någon fördel av att köpa den engelska versionen, och därmed eventuellt få uppdateringar tidigare eller andra fördelar av något slag. Uppdateringar kommer alltid tidigare till den engelska versionen. I alla fall när det gäller större uppdateringar som Service Packs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted April 11, 2007 Author Share Posted April 11, 2007 Tackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Japp, jag föredrar engelska versioner just eftersom service packs och annat oftast kommer först på engelska, och många betaprogram eller andra verktyg fungerar endast på engelska Windows. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Kommer inte byta till Vista på länge än. Bara problems, vad jag förstått, möjligen om ett år eller så : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Tackar för alla svar. Apropå bara problem så håller jag inte med, Jag har kört betorna i nästan ett år och visst har det funnits problem men det har ju varit betor ochså, men totalt sett är jag ganska nöjd. Problemen efter att den släpptes handlar väl mest om drivrutiner odyl. Så som sagt totalt sett är jag ganska nöjd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts