oxymoron Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 kopplar in min telefon när jag koppar in den i usb. får inte upp något finns inte med på säker borttagning. Hur gör jag? på telefonen står det att den är inkopplad och får inte tas bort utan säker borttagning. Hur göra? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Ta ur den och testa en gång till.. Har den fungerat förut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxymoron Posted February 19, 2008 Author Share Posted February 19, 2008 ja den fungerar lite när den själv vill har jag märkt, samma sak med min mp3spelare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 ja den fungerar lite när den själv vill har jag märkt, samma sak med min mp3spelareGlapp i kontakterna till moderkortet?Du kan inte testa att ansluta i lite olika usb-portar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Kör du Vista eller XP på PC'n ? Har du flera USB-ingångar och fungerar de olika för dina adaptrar ? Säker Borttagning behöver du endast om du är osäker på om USB-trafik mot en extern disk pågår. Detta för att inte avbryta något utan att datorn avslutar trafiken först. Alla andra USB-enheter kopplar du in och ut hur du vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Jag har upplevt samma problem själv. Har för mig att jag löste de genom att inte installera telefonen i Windows XP utan istället avbryta när den hittar enheten. Efter du gjort de kommer den istället hitta ditt minneskort, som du sen kan lägga över saker till som till en vanlig "usb sticka" Har du redan installerat telefonen i Windows, så var noga med att du ansluter den till samma usb ingång som du installerade telefonen i. Hoppas tipsen kommer till nytta! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts