Gå till innehåll

Ny hårdvara och nya drivrutiner


Recommended Posts

Hej!

Jag har köpt en ny hårddisk som var av SATA2 och den krävde att jag skulle ha ett kontroller kort för mitt moderkort var en ASUS P4T533-C och det gick inte att koppla i den direkt så jag köpte ett kontroller kort idag men då kommer 1 nytt problem.

Hur installerar man drivrutiner på rätt sätt för när jag startade mitt XP så sökte den fram drivrutiner automatiskt men det verkade bli fel.

Jag kan se min nya hd i (Enhetshanteraren) men inte i (Den här Datorn) Hur hittar jag den så jag kan börja använda den nya?

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Ämnet flyttat av stenis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag har köpt en ny hårddisk som var av SATA2 och den krävde att jag skulle ha ett kontroller kort för mitt moderkort var en ASUS P4T533-C och det gick inte att koppla i den direkt så jag köpte ett kontroller kort idag men då kommer 1 nytt problem.

Hur installerar man drivrutiner på rätt sätt för när jag startade mitt XP så sökte den fram drivrutiner automatiskt men det verkade bli fel.

Jag kan se min nya hd i (Enhetshanteraren) men inte i (Den här Datorn) Hur hittar jag den så jag kan börja använda den nya?

Det fungerar säkert bra med windows drirutiner..... finns det sådana bör man använda dom!

För att hitta din disk går du till "Kontrollpanelen / Administrationsverktyg / Datorhantering / Diskhantering"...Där gör du som waxinator beskriver!  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...