si3rra Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Japp alla pinkoder har läckt ut på nätet!! Så nu går inget bank eller bensinkort säker längre.. Hur tusan ska vi nu kunna känna oss säkra!? http://www.positiveatheism.org/crt/pin.htm medan jag ändå har din uppmärksamhet så får jag passa på att bjuda på en länk till internets mittpunkt! http://www.exactcenteroftheinternet.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 ;D hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Oerhört nyttiga saker detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Oerhört nyttiga saker detta länken var kul ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Ser ett mönster med dessa pinkoder som tycks öka med + 10. Någon har haft väldigt mycket att göra på sistone. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 du kan ju inte avslöja hemligheten då kanske de stora pojkarna i F(bokstaven efter Q)A kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Ser ett mönster med dessa pinkoder som tycks öka med + 10. Någon har haft väldigt mycket att göra på sistone. Var lärde du dig räkna? Det är ju från 0 - 9999 = +1 hela tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Hehe, ja du har rätt. från topp och ner blir det +10. Att jag inte sett att det var 0-9999, från vänster till höger är lite märkligt. Kanske listan ändrats? Vet ej men helt riktigt som du säger att det är 0-9999 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Hur sjutton har de fått tag på min! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 vet hur det känns, både min pinkod och bankomatkoden är med ??? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Det är väldigt viktigt nu si3rra, att du skriver ut och delar med dig av din bankomatkod här i ett inlägg för oss andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 du menar precis som när jag öppnar programfiler i mail från okända avsändare?! och som när jag på nätet installera sådana här fina antivirusprogram som vill laga felen i min dator för en smärre summa? självklart 5987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 du menar precis som när jag öppnar programfiler i mail från okända avsändare?! och som när jag på nätet installera sådana här fina antivirusprogram som vill laga felen i min dator för en smärre summa? Hehe, ja något sånt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 :D hehehehehe :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Måste vi alla byta till nya pinkoder nu? Typ 35786. Det börjar likana pin koder alltmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 oj, min fanns med : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts