Gå till innehåll

Visa upp ditt skrivbord (f.d. SkrivbordsTråden)


Recommended Posts

Att se mitt skrivbord är att längta till våren, men än finns ingen vår i sikte eftersom det är mycket snö kvar som ska bort!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 804
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

jag gillar alla typer av sportbilar så som Porsche, Aston Martin, Pontiac, Chevrolet m.m. Har gjort ett eget Porsche tema som jag tänker visa upp här och nu!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

På vilket sätt blir det inte riktigt gjort med det länkade programmet då? Funkade väldigt bra för mig.

Jag litar aldig på sånna program!

gör det därför alltid manuellt så man vet vad som blir gjort.

Redigerad av vajlent
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har hittat fina Windows 7 Mods till XP, många förändringar vart det efter omstarten. Det som är moddat i XP är Logonscreen Windows 7 Ultimate, Windows 7 Sounds (Original), Skärminställningar, About Windows, Volymkontrollen, Add Hardware, Automatic Updates, Security Center, System Properties Windows Firewall m.m. Det är första gången jag får till det bra, men ikonerna har jag inte lyckats med ja allt utom Mina dokument är moddat. I skärmdumpen kan du se min snygga Windows 7 Makeover i XP. Har fixat några saker till.

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm skrivbord var det ja... SKulle vilja ha BG till Min telefon 320x240px någon som vet någon bra sida...

Zedge.net är en bra sida... du får regga dig men den är seriös och lättöverskådlig. Du anger din telefon sen har du massor av kul att plocka hem.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag visat upp mitt skrivbord med Vista Transformation Pack 9.0.1 nån gång? Jo det kanske jag har men inte med den riktiga sidopanelen som skippades i Windows 7. Det är 3 år sedan Vista (The Real One) Släpptes. Kul med en gammal repris ibland.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det höll inte länge inte, Vista Transformation Pack 9.0.1 åkte ut, och jag har moddat så att det är snarlikt Windows 7 Ultimate. Windows 7 är snyggare än Vista!

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...