Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Kom på att de inte fanns nån riktig skrivbordstråd här, men nu gör de de. -------------------------------------------[REGLER]------------------------------------------------ 1. Alla får posta sitt skrivbord, oavsett hur mycket man kan eller inte. 2. Alla skrivbord duger. Även dom av Fx trä eller spånplatta (med eller utan dator.) ;D 3. Alla os är välkommna. 4. Va beredd på frågor från andra, om hur du har stylat ditt skrivbord. (Inga hemlisar här ) /////////////////////////////////////Om du inte gillar vad du ser ---------------------------- Man får inte skriva något nedlåtande mot någon annans skrivbord. Eller att på något sätt försöka göra någon ledsen. Inga dumma kommentarer tack. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Här e mitt. Enkelt och stökigt. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Jag vill vara med här också! ;D http://img459.imageshack.us/my.php?image=skrivbordet2du5.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne2 Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Få se om detta funkar, första gången man använder imageshack http://img114.imageshack.us/img114/640/skrivbordet1ki9.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Hej! Jag vill också vara med (även om jag inte har något speciellt att visa upp) ett ganska så stilrent skrivbord ;D Som kompensation till ovanstående skrivbord så får jag väl ta med skrivbordet där jag har min dator samt att min datorexpert som tvunget skall vara med på ett hörn ;D MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Kom på att de inte fanns nån riktig skrivbordstråd här, men nu gör de de. Här e mitt. Enkelt och stökigt. ;D Hej! Landsfiskalen Hur ska jag göra för att jag vill också visa mitt Skrivbord för er alla också i detta forum ??? ??? Mvh: Kalle Nordin ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Author Share Posted October 1, 2006 Ingen registrering. ;D Här. http://www.imageshack.us/ Bläddra efter bilden < [Host it] Välj Thumbnails for forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Jag har ett ganska tomt skrivbord på 20" skärm Ett trevligt initiativtagande till tråd Landfiskalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 o mitt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Author Share Posted October 1, 2006 Malou. De va ett fint "Skrivbord". ;D Belsebub. Du kör samma stil som ja. ;D Plun. Ta bort pilen på ikonerna. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Malou. De va ett fint "Skrivbord". ;D Belsebub. Du kör samma stil som ja. ;D Plun. Ta bort pilen på ikonerna. ;D Hej! Landfiskalen. Här kommer mitt Skrivbord Mvh: Kalle Nordin Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Plun. Ta bort pilen på ikonerna. ;D Okeydå... sällan jag kör XP nu... 8) Inga pilar... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Plun. Ta bort pilen på ikonerna. ;D Okeydå... sällan jag kör XP nu... 8) Inga pilar... ;D Hej! Plun. Såg du mitt Skrivbord som jag har just nu ??? ??? Mvh: Kalle Nordin ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Såg du mitt Skrivbord som jag har just nu ??? ??? Kanon Kalle..... ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Author Share Posted October 1, 2006 Du har ju till o med bytt tema. Snyggt Kalle. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Du har ju till o med bytt tema. Snyggt Kalle. ;D Hej! Landsfiskalen. Här ska ni får se mitt Skrivbord igen Mitt Tema liknar den i Windows Vista. Mvh: Kalle Nordin ;) ;) ;) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tack så mycket Landsfiskalen ;D Måste säga att jag blir sugen på att byta ut mitt stilrena skrivbordstema då jag ser alla de fina skrivborden som ni lägger ut här i tråden Kalles skrivbord var häftigt med alla genvägar (här ligger jag i lä märker jag) MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tack så mycket Landsfiskalen ;DMåste säga att jag blir sugen på att byta ut mitt stilrena skrivbordstema då jag ser alla de fina skrivborden som ni lägger ut här i tråden Kalles skrivbord var häftigt med alla genvägar (här ligger jag i lä märker jag) MVH/Malou Hej! Malou Ja ha. Du tyckte om mitt Skrivbord Malou ??? ??? Mvh: Kalle Nordin ??? ??? ??? ??? ??? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tack så mycket Landsfiskalen ;D Måste säga att jag blir sugen på att byta ut mitt stilrena skrivbordstema då jag ser alla de fina skrivborden som ni lägger ut här i tråden Kalles skrivbord var häftigt med alla genvägar (här ligger jag i lä märker jag) MVH/Malou Hej! Malou Ja ha. Du tyckte om mitt Skrivbord Malou ??? ??? Mvh: Kalle Nordin ??? ??? ??? ??? ??? ??? Hej Kalle! Självklart så tycker jag att ditt skrivbord är fint MVH/Malou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Tack så mycket Landsfiskalen ;D Måste säga att jag blir sugen på att byta ut mitt stilrena skrivbordstema då jag ser alla de fina skrivborden som ni lägger ut här i tråden Kalles skrivbord var häftigt med alla genvägar (här ligger jag i lä märker jag) MVH/Malou Hej! Malou Ja ha. Du tyckte om mitt Skrivbord Malou ??? ??? Mvh: Kalle Nordin ??? ??? ??? ??? ??? ??? Hej Kalle! Självklart så tycker jag att ditt skrivbord är fint MVH/Malou Hej! Malou. Jag får tacka dig, för att du tyckte om mitt Skrivbord, och med hjälp av Landfiskalens sida där man ladda upp sin bild, och samtidigt skapas det en länk som klistrar in i ett Inlägg.¨ Som jag gjorde. Mvh: Kalle Nordin ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 1, 2006 Author Share Posted October 1, 2006 De blidde lite suddigt förut. Städat. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (Orkar inte förminska) Min Windows Dator: Min Linux Dator: Link to comment Share on other sites More sharing options...
blade1992 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Här är mitt... nyss gått från Vista RC1 tillbaka till XP... kör lite MAC-stuk nu. // Mange Link to comment Share on other sites More sharing options...
oskarh Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 Landsfiskalen: Hur får man en sån där MAC OSx docka uppe?? hittar inte det någon stans... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted October 6, 2006 Author Share Posted October 6, 2006 Ja kör yz dock. http://www.majorgeeks.com/download2790.html Den utvecklas inte längre, för att den va för lik apple. Annars kan man köra objectdock. http://www.download.com/ObjectDock/3000-2341-10210264.html De finns ännu fler... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts