Guest al6 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Detta bygge finns att ladda hem nu, har dock bara hittat som x64 men vem bryr sig? Verkar vara en del balla saker såsom anti-alias på kanterna i startmenyn (en av mina feedbacks ) och även en ny startknapp. Lär vara en del förändringar på UAC och lite sånt också ju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Som ni ser rör det sig om ett äkta läckage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
112KinG Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Nja ser intressant ut,Äntligen en 64:a....Är det denna från "p-bay eller?" Ha ha rolig text du har....."Att föredra Java för att det fungerar på alla plattformar är som att föredra analsex för att det fungerar på alla kön." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 *nyheterna* http://winfuture.de/news,45555.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Kan datorn bli snabbare? Jösses...vid installationen så är den lilla extra partionen på 100mb istället för som innan 200mb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 bara en install fil vad menas med detta se mappbild Skall man installera över befintlig Windows 7 installation Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jepp, nu har det hänt något positivt med hastigheten. Känns mycket rappare. PCGuiden>> Ominstallera. Lägg ut filerna på en bootbar usb och boota. Installationen tog typ 15 min (klockade inte). /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 bara en install fil vad menas med detta se mappbildSkall man installera över befintlig Windows 7 installation Du får göra en image/ISO fil av dom filerna först, sedan kan du bränna en botbar skiva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Du får göra en image/ISO fil av dom filerna först, sedan kan du bränna en botbar skiva. Hur gör jag en iso fil av dessa då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Den jag laddade ner var en iso..inget kladd...installation 12 minuter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hur gör jag en iso fil av dessa då PowerIso, MagicIso, Imgburn eller nåt annat funkar bra att göra ISO filer med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Körde du det rakt över gamla eller fresh ? install ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosse2 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Någon som hittat 32bitars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 PowerIso, MagicIso, Imgburn eller nåt annat funkar bra att göra ISO filer med. Eller Windows 7.... Rätta mig om jag har fel, varför gå över ån efter vatten? Varför göra en ISO av massa lösa filer för att sedan bränna ut den på en DVD (där det ju blir lösa filer)? En ISO i sig är ju inte någon vits med eller? Blir dvd:n automagiskt bootbar? /Gunnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Eller Windows 7....Rätta mig om jag har fel, varför gå över ån efter vatten? Varför göra en ISO av massa lösa filer för att sedan bränna ut den på en DVD (där det ju blir lösa filer)? En ISO i sig är ju inte någon vits med eller? Blir dvd:n automagiskt bootbar? /Gunnar Ja den blir automatiskt bootbar om du bränner som image. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 F*n, man lär sig nåt varje dag! Tack. /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jag installerade från Windows utan att bränna eller göra något med filerna. Bara körde igång setup.exe och tog update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jag installerade från Windows utan att bränna eller göra något med filerna. Bara körde igång setup.exe och tog update. När du gjorde så här.... behöll du alla inställningar och program från din tidigare version då? Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jawohl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hmm jag finner ingen 200 mb partition på bygge 7000 64 bits versionen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhos Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 är de detta bygge som ska släppas som RC ? hur är det med aktivering om man uppgraderar från betan till detta bygge ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 är de detta bygge som ska släppas som RC ?hur är det med aktivering om man uppgraderar från betan till detta bygge ? Vet ej men du får ange aktiverings serienummer efteråt, det fick jag iallafall. Samt att jag fick uppdatera skrivaren och webcamen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Vet ej men du får ange aktiverings serienummer efteråt, det fick jag iallafall. Kan man använda samma nummer som man har i build 7000 eller är det nya? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Kan man använda samma nummer som man har i build 7000 eller är det nya? Samma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 är de detta bygge som ska släppas som RC ? Nej, det finns inget som talar för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts