perbear Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Trevlig fredagsläsning. Windows 7 Build 7068 is available via Connect right now. Heres the build string: 7068.0.090321-1322_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRC1CULXFRER_EN_DVD. Kanske att någon hinner tanka hem den under helgen Tillägg1: Källa (för den som vill läsa) http://windows7center.com/ (Windows 7 center) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Trevlig fredagsläsning.Windows 7 Build 7068 is available via Connect right now. Stämmer inte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Jo det verkar vara sant, här är någon ryss som lyckats få tag i den: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Jo det verkar vara sant, här är någon ryss som lyckats få tag i den. Vad jag menar med "Stämmer inte" är att det inte finns tillgängligt på Microsoft Connect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arbetaren Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Vad jag menar med "Stämmer inte" är att det inte finns tillgängligt på Microsoft Connect. Den finns inte tillgänglig för alla, men den finns där för bland andra OEM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Holmberg (msft) Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Jo det verkar vara sant, här är någon ryss som lyckats få tag i den: ( För er som vill betatesta svensk Windows, den där bilden har en lokaliseringsbugg man skulle kunna rapportera. Någon av de andra flikarna har breddats, men listan på den flik som visas på bilden har inte breddats - därför blir det en massa fult, oanvänt utrymme till höger om listan. Antingen borde den andra fliken krympas, ellrer så borde alla flikarna breddas lika mycket. Smågnäll, men lite ordning får det väl vara! / Jesper Holmberg (MSFT) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 http://windows7center.com/windows-7-news/w...ownload-leaked/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
munketh Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Fungerar. Använder den nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Håller på att bränna den nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olof65 Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 installera den nu, installationsförfarande är ändra snyggare den uppstartsbilde som fanns i 7057 ljusblå bild, är 32 bits men hoppas de läcker den 64 bits snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 64 bits finns ute... Sitter i skrivande stund på 7068, känns lite rappare än 7057. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Tycker denna build är skit rent ut sagt! inget funkar att köra på den. Det tog mig 4,5 timme att få Microsoft Update att funka! Sen ville jag ha några "Search Providers" i IE men inte f*n gick det eller går att få in heller! Har tröttnat på den efter en halv dag bara, & detta ska vara RC... Tillåt mig le brett som en laggårdsvägg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Nej, detta är inte RC.. Konstigt, allt som du beskriver har fungerat utmärkt för mig. Kunde inte varit med nöjd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 28, 2009 Author Share Posted March 28, 2009 Tycker denna build är skit rent ut sagt! inget funkar att köra på den. Nä, som sagt inte RC. Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Sedan får vi se vid installationen. Skall köra den i Virtual PC på en av mina testdatorer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Ja det är illa. Jag tycker du ska skriva till Microsoft och klaga att torrentarna de läcker ut är för långsamma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olof65 Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 tog ca 1 timme och 30 min få hem den installation tog ca 20 min tycker den är snabb, till med den hittade en drivers till mitt ljudkort hade inget ljud innan windows update det tog bara 2 min hitta den behövde står bara RC när man godkänner licensen under installationen förra bygge så tappade den det trådlösa ganska tätt men dennna vera bättre hålla det men peppar peppar hehe men de är på rätt väg iag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arbetaren Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Nä, som sagt inte RC. Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Herregud... man slutar aldrig förvånas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Nä, som sagt inte RC. Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Sedan får vi se vid installationen. Skall köra den i Virtual PC på en av mina testdatorer. Bah. Använd en riktig tracker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Hur bra är nya Windows 7 RC Build 7068? //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Bäst av alla versioner hittills. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Ja det är illa. Jag tycker du ska skriva till Microsoft och klaga att torrentarna de läcker ut är för långsamma. Så långsamma kan dom ju inte var fick hem bygget på mindre än 10min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Har nu kört 7068 i ett par timmar (har ett par applikationer kvar att få in) men jfrt med 7048 vilket jag körde innan så känns en otrolig skillnad! Mycket rappare! Funtar på att lägga in det på min jobbdator och slänga ut Vista redan nu. Hoppas att jag inte har för mycket att göra i morgon! /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 30, 2009 Author Share Posted March 30, 2009 Har nu kört 7068 i ett par timmar (har ett par applikationer kvar att få in) men jfrt med 7048 vilket jag körde innan så känns en otrolig skillnad! Mycket rappare!/G Det är ju bra. Själv får jag nog göra en ny nedladdning (av vilket bygge som nu är ute när jag kommer hem) av iso-filen för vid installationen klagade Windows på att det inte gick att ladda alla filer. Och det oberoende av vilken av de två skivor jag använde som jag hade bränt tidigare under helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 Hur bra är nya Windows 7 RC Build 7068? Den klarar av att uppgradera befintligt Vista x64 med bibehållande av de flesta program och tillägg. Föregående versioner har alltid gått på pumpen och återställt föregående version sig i slutet av installationen. Vad jag märker så måste MSN med flera program installeras om, och anledningen är troligtvis att Registret inte överförts helt. Minsta osupportade program i "Registret - Run" får Windows att vägra körning av alla Admin-krävande program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Är lite besviken på denna builden, 7057 var bättre imho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts