Gå till innehåll

Spotify


JoWa

Recommended Posts

  • Svar 235
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Vilken tajming. Det kom bara ett par dagar efter att jag tappat tålamodet och avbröt mitt premium abonnemang pga Spotifys obefintliga vilja att utveckla sina klienter. Hade väl tänkt använda gratistjänsten sporadiskt men nu lär jag nog dumpa Spotify helt istället. Och vart jag kommer att vända mig istället, det är inget som får diskuteras i detta forumet. Starkt jobbat Spotify och musikindustrin!

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det gäller 30 dagar från att du aktiverar det.

tack för det svaret... Väntar dock någon vecka så den nya programvaran kommer ut

Skönt att lyssna på spotify när man klipper 60.000m2 gräs i sommar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Våra inbjudningar funkar alldeles utmärkt om man vill bjuda in någon "overthere".... :)

Aha, det kände jag inte till! :o

Då får jag glädja någon av mina amerikanska vänner.

Kan behövas. Det ekonomiska mörkret lägrar sig över USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är faktiskt på jakt efter jobb så jag tackar för tipset! Ett par positioner verkade intressanta, däremot är jag inte helt säker på att Spotify är ett företag jag vill ha att göra med. De arbetade mestadels på Mac, bara en sån sak kan ju få en att rygga tillbaka. :) Men får se, kanske går iväg en ansökan.

Sen så fick man reda på att de har ca 250 anställda på 9 kontor. Ofta har jag fått intrycket att det är max en tiondel av det, men det är nog väldigt många pappersvändare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Återvänder till tråden för att meddela en positiv nyhet: Spotify med gratiskonto kan nu användas på Linux.

post-7701-0-30164100-1323451790.png

Spotify on Linux Works for Free Accounts, Offers 15 Million Tracks

Installeras enklast genom att hämta och köra en .deb-fil (för Debian-baseade system): http://repository.sp...free/s/spotify/

De som föredrar att använda Terminal för installationen hittar nödvändig instruktion här: https://www.spotify....nload/previews/

Aktuell version är 0.6.2.291.gcccc1f5.116-1, och den känns mer buggig än stabil. Särskilt reklamen och rutan med uppmaning att uppgradera kontot ställer till problem.

Aktuell version för Windows är 0.6.5.2.gce2a2375 (23 november). Hämtas här: https://www.spotify....wnload/windows/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...