Andreas Stenhall Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Varför sitter man här och häckar när solen skiner och det för en gångs skull är varmt ute? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Varför sitter man här och häckar när solen skiner och det för en gångs skull är varmt ute? Alla bor inte i Stockholm... även om det är svårt att tro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Och temperaturer långt över det normala. Skall bli intressant att se den här sommaren. 1.Öken och totaltorka? 2.Regnar bort helt och hållet? Global uppvärmning gör sig alltmer påmind. Det var väl 2007 vi hade värre luftfuktighet här än i Amazonas, i Uppsala sattes rekordet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Varför sitter man här och häckar när solen skiner och det för en gångs skull är varmt ute? Därför att jag för en gångs skull sitter inne och häckar ? Eller ja, ett par timmar till så. Sen ska jag försöka häcka framför lite sol i alla fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Därför att jag för en gångs skull sitter inne och häckar ? Eller ja, ett par timmar till så. Sen ska jag försöka häcka framför lite sol i alla fall Akta dig för strålningen bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 håppas på Regnar bort helt och hållet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 håppas på Regnar bort helt och hållet. Så du får sitta och häcka framför datorn utan att någon ondgör sej över det eller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Strålande sol och 18,3 i skuggan. Lätt vind. Sitter nu efter lunch med en kopp kaffe och tittar på min stora flicka när hon hoppar med hästarna, så de också får motion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Strålande sol och 18,3 i skuggan. Lätt vind.Sitter nu efter lunch med en kopp kaffe och tittar på min stora flicka när hon hoppar med hästarna, så de också får motion. Vilken hoppar högst? Hon eller hästarna? (går att tolka allt fel med lite vilja) Själv tog jag en cykeltur i det fina vädret. Då var jag ute och "cyklade" mer än i forumet. Skämt åsido, sommaren kom snabbt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stim Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Sådär då, nu har jag kodat, programmerat och jävlats klart för idag och hoppas nu man kan få gå och häcka lite framför solen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) blev lite besviken när man i vista inte längre kan ta, start -> kör -> sol i Vista.. Edited April 25, 2009 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Vilken hoppar högst? Hon eller hästarna? Hon gjorde, en gång... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Hon gjorde, en gång... Det händer nog alla som rider nån gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Be careful.The sun is very dangerous now. But not tomorrow, it will be cloudy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Kolla in vackert väder.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts