Gå till innehåll

nyfiken om svenska 7


nothing

Recommended Posts

Postad (redigerade)

tja

Hur vart det med svenska 7 an

vilka vart uttagna o testa ?.

har det kommit igång än med beta testning ?.

Isåfall hur funkar den emot första betan !

osv osv bara nyfiken

Mvh nothing :unsure:

Redigerad av Malou
Tråden flyttad till => Windows 7 (beta)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Ja alla testpersoner är utvalda.

2. Vet inte om det finns någon lista.

3. Beta-testningen är igång

4. Mot för första betan så är det stor skillnad.

-. Det har hunnit komma ut många releaser på torrent sidor efter första betan.

-. Du kan ju testa ladda ner RC nu på tisdag så får du se själv.

-. Svenska betan är nämligen RC fast med Svenskt språk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det nån snäll person här som skulle kunna dela med sig det svenska språket så man känner sig hemma

i windows 7. kör nu windows 7 RC x64. Så snälla

Jag försöker inte tjata det är bara det att det skulle vara kul för mig och frugan att det går att läsa på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det nån snäll person här som skulle kunna dela med sig det svenska språket så man känner sig hemma

i windows 7. kör nu windows 7 RC x64. Så snälla

Jag försöker inte tjata det är bara det att det skulle vara kul för mig och frugan att det går att läsa på svenska.

Det är inte möjligt... svenska språket finns än så länge enbart integrerad i den speciella RC-version som dom svenska språk-betatestarna har fått tillgång till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Manneman!

Läser man artikeln, så får man ju den uppfattningen, men jag är väl för dålig på att läsa svenska!

Var står det "svenska" i artikeln?

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mittåt, det är nog jag som fattat fel, förstås! :D

Det var ju ett gott försök att tro detta.

Fortsätter att leta efter den svenska versionen på obskyra sajter då!

Läckage brukar det ju vara gott om! :D

I det här fallet hoppas jag och andra som tagit upp samma tråd JUST I DETTA FORUM att det inte smiter ut till några obskyra ställen - med tanke på att vi då kanske aldrig får vara med om att betatesta igen och det vore ju synd. Sikta på den officiella ENGELSKA versionen i morgon 5 maj men som STenis har skrivit - svensk tid när den släpps har inte läkt ännu. Redmond ligger nio timmar efter oss så släpps den klockan 8 där borta bör den inte dyka upp förrän 17 på Microsofts sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Manneman!

Läser man artikeln, så får man ju den uppfattningen, men jag är väl för dålig på att läsa svenska!

Det var inte meningen att låta nervärderande mot dig. Jag svarade bara kort och koncist.... men jag kan dock hålla med dig att det kanske borde framgå att det endast är vissa språkversioner som släpps... Det är av egen erfarenhet som jag vet att det inte släpps publikt på svenska, jag borde inte förutsätta att detta är allmän kännedom.

Mvh // Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...