Gå till innehåll

Ljudet av F-18 Hornet!


Sunshine

Recommended Posts

God eftermiddag!

Tur man bor i norr och får uppleva ljudet av militärflyget igen. Gjorde lumpen på F 21 och F 15, så jag får rysningar i ryggraden så fort jag hör jettts. Jag vet hur man tankar och kollar bränslenivån på en Viggen (J-37:a), smidig och snabb, NI skulle bara veta vad den går för..... Ha,ha....... Så länge bränslet räcker ja.

Goa hälsningar från en flygfantast: :lol:

sunshine :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egenligen, så var nog J-35:an den som jag tycker snyggast! Vingen bak, så behövde man inte anstränga sig för att ta sig upp på denna. Nästan så att en i rullstol tog sig upp på vingen. :P

Åsså á Agusta Bell, inte att förglöma.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki! Sorry, men nu ändrat...... Blandat ihop det hela, lätt hänt. :lol:
Det var ju en skarp iaktagelse aok det gör den ju inte. F-16 Falcon, F-18 Hornet.

aaa man blir ju lite misstänksam :) va nästan på väg att måla om ett par plastmodeller av ren nyfikenhet inför resultatet.. tur man har huvet på skaft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God eftermiddag!

Tur man bor i norr och får uppleva ljudet av militärflyget igen. Gjorde lumpen på F 21 och F 15, så jag får rysningar i ryggraden så fort jag hör jettts. Jag vet hur man tankar och kollar bränslenivån på en Viggen (J-37:a), smidig och snabb, NI skulle bara veta vad den går för..... Ha,ha....... Så länge bränslet räcker ja.

Goa hälsningar från en flygfantast: :lol:

sunshine :rolleyes:

Sunshine!!

har du vägarna förbi i söder så säg till mig så ska jag visa dig JAS som är riktigt okej om jag få säga min mening..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...