Sunshine Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 God kväll! I morgon börjar återbäringen av skattepengarna att betalas ut. Snart slut ändock!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 God kväll!I morgon börjar återbäringen av skattepengarna att betalas ut. Snart slut ändock!!!! Imorn? jag fick mina skatteslantar i fredags Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted June 8, 2009 Author Share Posted June 8, 2009 Imorn? jag fick mina skatteslantar i fredags Ja, dom börjar väl nere i SKÅNE och fortsätter uppåt landet, SIST MEN INTE MINST!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Imorn? jag fick mina skatteslantar i fredags Samma här... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Ja, dom börjar väl nere i SKÅNE och fortsätter uppåt landet, SIST MEN INTE MINST!!!!!! Men jag har inte fått mina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Eller så går de efter första bokstaven i efternamnet, i s f får jag mina pengar nästan sist... Som vanligt! :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Grattis till er alla Själv fick jag kvarskatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 I morgon börjar återbäringen av skattepengarna att betalas ut. Snart slut ändock!!!! :-) Jag hade lagt undan 900 då jag brukar få det i kvarskatt, när beskedet kom så fick jag 100 kr tillbaka istället :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts