Anders1980 Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 vilken windows 7 version kommer upp på msdn den 6 augusti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 vilken windows 7 version kommer upp på msdn den 6 augusti? Den engelska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Hallå eller det fattar jag med. jag menar vilken av alla dessa windows versioner kommer upp typ ultimate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Hallå eller det fattar jag med. jag menar vilken av alla dessa windows versioner kommer upp typ ultimate Sorry, för att jag missförstod. Jag vet inte med säkerhet, men jag räknar med att det är Home, Ultimate, Professional och Business. Så var det med Vista om jag inte minns fel. Bortsett från Professional som är ny iom 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Vad är skillnaden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Vad är skillnaden? På Wikipedia har du en hyfsat sammanställning över alla skillnader, http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janhol Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Sorry, för att jag missförstod.Jag vet inte med säkerhet, men jag räknar med att det är Home, Ultimate, Professional och Business. Så var det med Vista om jag inte minns fel. Bortsett från Professional som är ny iom 7. Med största sannolikhet är det EN dvd iso att tanka ner som innehäller allt som räknas upp ovan och sedan är det cd-keyn som avgör vad som installeras, så är det med Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Om man får fråga. Tycker ni man tjänar på att vara Technet / MSDN prenumerant? För det man betalar för Technet / MSDN.. Vad får man då? Rabatter eller får man versioner med nycklar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 För det man betalar för Technet / MSDN.. Vad får man då? Rabatter eller får man versioner med nycklar? Detta gäller TechNet. http://technet.microsoft.com/sv-se/ms772428.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Skulle tippa på Business eller Professional Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokar86a Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Detta gäller TechNet.http://technet.microsoft.com/sv-se/ms772428.aspx Märks vad man får med tanke på priset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Märks vad man får med tanke på priset. Man får mycket, mycket! Att tänka på är att den programvara man har åtkomst till är endast till för utvärdering och test, ej för produktionsmiljö. Detta enligt avtalet man förbinder sig följa då man prenumererar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts